Sa incepem:
Este vb de un Rover 416 si din 96 ce a avut o instalatie Koltec pe ea modelul strutocamila.an 97 cu distributor rotund si injectoare pasive .
S-a montat un BRC sequent 24 model 2004 printre primele modele de sequent 24 cred.second hand...luaty de pe un ford focus cu putere asemanatoare . Rezervorul si multisupapa au ramas cele vechi.
La montaj facut la reghin la dealerul BRC s-au schimbat consumabilele. s-a mai adaugat un cablaj de tip "stanga "un comutator brc si cam atat.
Motorul nu mergea bine iar vina a fost data pe timpul de stationare a instalatiei si GPL-ul vechi.
Asta e ......
Am mai umblat eu si am schimbat injectoarele pasive ale koltec-ului cu duze de brc e drept cu furtune de BRC FLY (30-35 cm lungime)motorul merge mai bine se accelereaza mai bine sa zic asa si am curatat un pic reductor-vaporizatorul al carui membrana era plina de mizerie .
Ramane problema majora : motorul nu se accelereaza suficient,si moare intr-un timp relativ scurt 2-5 minute .
se comporta ca si cum nu ar avea suficient gaz ...............
Nu am umblat la multisupapa mai am cca 45 % din rezervor , si imi e un pic frica , sa il eliberez asa necontrolat , ma chinui in fiecare zi sa ard din el cate putin,pt ca gandesc eu la ce am vazut ca s-ar putea sa fie multisupapa pe care se vede ca nu a umblat nimeni din 1997....... si mai mult la citirea codurilor de eroare de koltec arata lipsa gazului...
Stiu ca nu e ok sa umblu eu chiar asa , dar ce sa fac , serviceu-rile din Cluj de gpl sunt f comode nu prea se baga, la altceva decat monteaza . Dar cum lucrez oarecum in domeniu(repar utilaje de constructii)ma mai bag la operatiuni relativ simple mai ales cand nu gasesc suport acasa la mine si nu am timp mult la dispozitie .
Intrebare: am citit cam tot ce se gaseste pe net despre sequent 24 si stiu ca face taierea injectoarelor de benzina pe firul de plus. La mine firul de plus la inj de benzina chiar daca motorul merge pe gaz aparatul de masura arata voltaj 12-14 volti .E ok asa sau cablajul pus nu e ceea ce trebuie , stiu ca in cazul in care cablajul nu e ceea ce trebuie poate trebuia de dreapta sa zic asa ,are influente asupra mersului motorului . pacat ca domunul care a montat instalatia nu a folosit cablajul original universal al instalatiei .
acum cred ca exista suficiente date pt discutie ......