Re: lambda aprins cand merg pe glp
Salutare,
Ai reusit ceva in legatura cu nr de telefon/adresa service-ului din Timisoara?
merci
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → lambda aprins cand merg pe glp
Salutare,
Ai reusit ceva in legatura cu nr de telefon/adresa service-ului din Timisoara?
merci
Salutare,
Ai reusit ceva in legatura cu nr de telefon/adresa service-ului din Timisoara?
merci
Scuze pentru intarziere, dar recunosc ca uitasem.Bine ca mi-ai amintit. Am facut rost de numarul de telefon al celor cu care colaboram:0256220013, sau un mobil (nu stiu in ce masura mai e valabil) :0723565575. Adresa nu o stiu. Vezi ce rezolvi.
Poti sa-mi spui si cum se numeste firma?
Merci
Hmmm, am dat un search pe google... e chiar Taniandra cei care mi-au montat instalatia.
Nu stiu cum o sa ii conving sa mi-o repare... cand ei incercau sa ma convinga ca de fapt masina mea(motorul meu) are probleme... ( Inainte de a-mi monta instalatia mi-au facut testele de rigoare sa vada daca se potriveste instalatia pe masina mea - opel astra G cu motor de 1.4l 90cp, si concluzia a fost ca masina suporta f bine instalatia... totusi dupa 1 an mi-au spus ca de fpat motorul are nustiuce ca merge sacadat si ca de fapt pe gaz merge bine... si probleme sunt pe benzina) si mi-au propus sa imi monteze nustiuce amplificator al semnalului de la bujii care ar costa vreo 100 de euro dar nu garantau ca va rezolva problema.... si te intreb pe tine ... de ce sa-mi montez ceva care nu e sigur ca imi va remedia problema?!?!
O sa incerc totusi... poate de 2 ani au mai acumulat ceva experienta si poate au mai intalnit problema asta, ca acum 2 ani spuneau ca asa ceva nu au mai intalnit :-(
Hmmm, am dat un search pe google... e chiar Taniandra cei care mi-au montat instalatia.
Nu stiu cum o sa ii conving sa mi-o repare... cand ei incercau sa ma convinga ca de fapt masina mea(motorul meu) are ........ si mi-au propus sa imi monteze nustiuce amplificator al semnalului de la bujii care ar costa vreo 100 de euro ...:-(
Sincer...ma bagasi in ceata de tot! Eu n-am auzit pana acum de asa ceva! O sa ma interesez si eu sa vad daca exista asa ceva. Acum aproape doi ani, cand am inchis noi service-ul la Timisoara, erau doi-trei montatori acolo. Ei ni s-au parut ca mai stiau ceva... Te rog, anunta-ma si pe mine ce rezolvi. De curiozitate! Poate mai invatam ceva nou!
Salutare
Am rezolvat, cel putin asa pare. Am fost la Taniandra si am ridicat din nou problema... dupa ce a pus masina pe testerul de gaze mi-au comunicat ca este o problema la "evacuare" si mi-au recomandat sa o rezolv si sa ma intorc. Dupa insistente m-au pus in legatura cu un meserias care a venit cu laptopul si mi-a diagnosticat problema: senzorul de temperatura al lichidului de racire.
Am mai facut neste treburi de mentenanta: schimbat filtru de aer, bujii, si introdus aditiv pentru curatat injectoare si rulat vreo 100 Km cu 3000-3400 de ture.
M-am intors la baieti, si au pus masina pe testerul de gaze si totul a dat ca la carte, si pe gaz si pe benzina...
Dupa 500km mi s-a reaprins led-ul de check engine, dar problema cu pornirea nu a reaparut... bat in lemn, inca...
S-ar putea ca check engine sa nu aiba legatura cu pornirea defectuoasa... dar de asemenea s-ar putea sa se fi ars si senzorul asta de temperatura al lichidului de racire...?!?
......Dupa 500km mi s-a reaprins led-ul de check engine, dar problema cu pornirea nu a reaparut... bat in lemn, inca...
S-ar putea ca check engine sa nu aiba legatura cu pornirea defectuoasa... dar de asemenea s-ar putea sa se fi ars si senzorul asta de temperatura al lichidului de racire...?!?
Verificarea daca check-ul se stinge dupa ce rulezi cativa km pe benzina ai mai facut-o?
Am rulat vreo 50km pe benzina... nu s-a stins, dar problema cu pornirea greoaie nu a reaparut...
Mentionez: de stins LED de check engine s-a stins numa cu ajutorul lui Flashlube (nu am testat inca, deocamdata am ajuns acasa si nu prea planuiesc prea curand sa fac vre-un drum lung), dar cand o sa o fac o sa revin ;-) .
Intrebare: mi s-a recomandat de la firma un spray care cica curata rezervorul (cica elimina apa care s-a adunat)?! cat este de bun? si ce anume face?
......Intrebare: mi s-a recomandat de la firma un spray care cica curata rezervorul (cica elimina apa care s-a adunat)?! cat este de bun? si ce anume face?
Da, asa este, avem si noi, se numeste MOTORSISTEM, este un aditiv special de gpl. In primul rand elimina umezeala, sulful si amoniacul din rezervoarele de gpl. Curata si lubrifiaza injectoarele de gpl si reductorul (plamanul), mentine eficienta intregului sistem de alimentare.
Buna dimineata!
Am si eu o intrebare . Am instalatie de gaz zavoli si firele cele doua care vin la sonda lamda nu sunt puse am sunat la mai multe service-uri si au zis ca nare importanta. Dar din ce am mai citit pe net ar avea o influeta si pe gaz sonda. Am o supernova si la sonda lamda sunt 2 fire albe si 2 diferite am inteles ca ar trebui sa fie legate la cele albe. imi puteti spune exact rolul ei la gaz , si daca chiar nu trebuie sa le leg. Multumesc!
Salutare,
Am intampinat alte probleme...
1. din cand in cand imi da problema cu pornirea defectuoasa, dar are doar 2 faze, ori da probleme(contact 5 sec) ori porneste bine?!?!
2. Am problema la alimentarea cu gaz... pur si simplu nu intra gazul?!?! eram cu o liniuta la buton si imi intra gaz cu viteza de 1 litru la 30 de sec. sau alta data am fost cu rezervorul gol si mi-au intrat 36 de litri si apoi mi s-a inchis de la supapa...
merci
....Am si eu o intrebare . Am instalatie de gaz zavoli si firele cele doua care vin la sonda lamda nu sunt puse am sunat la mai multe service-uri si au zis ca nare importanta. Dar din ce am mai citit pe net ar avea o influeta si pe gaz sonda. Am o supernova si la sonda lamda sunt 2 fire albe si 2 diferite am inteles ca ar trebui sa fie legate la cele albe. imi puteti spune exact rolul ei la gaz , si daca chiar nu trebuie sa le leg. Multumesc!
Daca nu sunt legate pe benzina, nu influenteaza gazul. Si la masina mea nu mai functiona sonda , am scos firele si pana fac rost de una noua, merge si pe benzina si pe gaz fara sa influenteze functionarea. Sa vedem cum rezista catalizatorul!!!
Salutare,
Am intampinat alte probleme...
1. din cand in cand imi da problema cu pornirea defectuoasa, dar are doar 2 faze, ori da probleme(contact 5 sec) ori porneste bine?!?!
Sa nu ramana un injector blocat si sa o innece, dupa care sa-si revina: verifica bobinele injectoarelor de gaz.
2. Am problema la alimentarea cu gaz... pur si simplu nu intra gazul?!?! eram cu o liniuta la buton si imi intra gaz cu viteza de 1 litru la 30 de sec. sau alta data am fost cu rezervorul gol si mi-au intrat 36 de litri si apoi mi s-a inchis de la supapa...
merci
Verifica la incarcare presiunea de la pompa; poate ai incarcat cu o presiune mare si-ti blocheaza plutitorul pe inchis.
1. Cum pot sa fac aceasta verificare? Am fost recent la mesteri si au repozitionat injectoarele de gaz din pozitie orizontala in pozitie verticala, dar cred ca asta oricum nu influenteaza.
2. Am Incercat si alta pompa... rezultatul la fel... m-am facut de ras la casa (am reusit sa bag numa vreo 2 litrii). Ce verificari pot sa fac personal pentru a remedia problema? Am ramas odata fara gaz/ total pe gol si de atunci nu am mai reusit sa fac plinul (adica la prima incarcare dupa am reusit sa bag vreo 36 de litrii cu toate ca butelia era goala... si de atunci cate 2-6 litrii... mai mult nu rezist :-(
merci
1. Cum pot sa fac aceasta verificare.......
Aceasta verificare, a rezervorului, se face foarte simplu: va prezentati la un atelier autorizat gpl, cu rezervorul gol, si ei va demonteaza multisupapa si o verifica: din cauza presiunii mari, de la pompa de alimentare, plutitorul se poate bloca intr-o pozitie (inchis, sau deschis). Dar trebuie neaparat demontata (multisupapa- ceasul de pe butelie) si vazut ce s-a intamplat.
In legatura cu pornirea grea, ai verificat vreodata injectoarele de benzina? Stiu ca ti-am spus prima data dar, nu am timp sa reiau toate discutiile noastre si nu stiu daca mi-ai spus despre ele: le-ai verificat sau nu?
La verificare la atelier autorizat am fost acum o luna si rezultatul a fost ca totu e boboc... dupa ce am turat-o pe benzina ca sa-i curat injectoarele (100 de km mers cu 400 de rot/min cu curatator de injectoare), si am pus bujii si filtru de aer nou, am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire care cica ar fi incurcat socotelile... a legat-o la cititor de gaze si a fost totul OK fara sa mai necesite calibrare
dupa ce am ajuns in Germania mi s-a dat peste cap....
nu este posibil sa ii scot alimentarea de la baterie si sa se reseteze (pentru problema 2 care e mai apasatoare in momentul asta)?
momentul in care mi s-a intamplat blocajul era in timpul alimentarii deci nu are sens sa se fi blocat plutitorul (daca a bagat 36 de litrii la o anumita presiune, nu cred ca a sarit presiunea in timpul alimentarii...)
PS: am demontat gura de alimentare de pe bara si am inchis de la ventilul de langa butelie ca am montat senzori de parcare, si am remontat-o la loc dupa care am redeschis ventilul... poate asta sa dea vreo eroare?!?!
....nu este posibil sa ii scot alimentarea de la baterie si sa se reseteze (pentru problema 2 care e mai apasatoare in momentul asta)?
momentul in care mi s-a intamplat blocajul era in timpul alimentarii deci nu are sens sa se fi blocat plutitorul (daca a bagat 36 de litrii la o anumita presiune, nu cred ca a sarit presiunea in timpul alimentarii...).....
.
1. Daca este o instalatie cu un calculator de generatie mai veche, da, poate sa se reseteze in momentul cand se scot bornele de la baterie.
2. Nu sare presiunea in momentul alimentarii, dar se acumuleaza in rezervor si in momentul in care creste foarte tare, blocheaza plutitorul. Poate sa sufle si garnitura de la multivalva. Faptul ca ai desfacut gura de alimentare, nu ajuta cu nimic in acest caz. Multivalva trebuie desfacuta si dat drumul la presiunea acumulata.
Incurcatura mare...
am desfacut multivalva, am dat drumu la gaz, am montat-o la loc, si tot asa face. Plutitorul nu este blocat, are libertate la miscare.
Am montat totul la loc... scapa ceva pe langa (s-ar putea sa trebuiasca sa schimb garnitura de la ultivalva). Dupa cum ai scris mai sus mi se pare ca daca scapa pe la garnitura de la multivalva se poate sa blocheze alimentarea?!?! Dupa ce am montat totul la loc mi se pare ca inca mai sasaie incetisor pe undeva (miros de gaz oricum simteam ca era plin porbagajul de gaz de cum am dat drumu la gaz).
Incurcatura mare...am desfacut multivalva, .....
Esti mare figura!!!! Te-ai apucat singur sa faci treaba asta? Daca are scapari, ori nu ai strans bine piulita, ori e deformat biconul (inelul de etansare din capul conductelor), ori e miscata sau deformata garnitura de la multivalva. Eu de-aia ti-am zis sa te duci la un atelier specializat, pentru ca in momentul demontarii, aceste componente se inlocuiesc, pentru siguranta.
Am fost la un service... in Germania... si mi-au spus ca nu au soft si ca nu se baga...
Nu am auzit inca de un service MILANO in Germania... Daca stii vre-unul te rog sa imi recomanzi...
Faza e ca am desfacut de 3 ori (inainte am sunat service-ul din Romaina si mi-au spus aia ca ar fi OK si nu ar fi mare treaba) si am reasezat dar nu am reusit sa rezolv problema :-(
Mai este o problema care la conducta de alimentare piulita cu con care trebuie sa stranga furtunul de alimentare am observat ca este crapata, si oricata bunavointa as avea nu cred ca reusesc sa o schimb personal :-( , probabil o sa trebuiasca sa o duc intr-un service (asta acum cand am drumuri multe si lungi de facut).
O sa o iau la mana probabil luni sa vad daca gasesc o garnitura pentru multivalva sa vad daca ajuta daca o schimb aia prima data. Daca tot sunt acolo este vreo metoda fool-proof de a o testa inainte de a o monta?
Dar ce e mai nasol ca dupa ce am desfacut-o plutitorul nu era blocat, si nici dupa ce am montat-o inapoi cu grija nu s-a rezolvat problema. Se poate sa fie de altundeva?
Ma gandesc ca dupa ce e montat totul la loc nu ar mai trebui sa aud nimic!!!?!? Ca am pus palma peste gauric si mi se pare ca se aude, si in butelie creste presiunea. Nu stiu de unde...
Merci
Am fost la un service... in Germania... si mi-au spus ca nu au soft si ca nu se baga...
Nu are nici-o legatura softul instalatiei cu rezervorul!!! Butelia este aceeasi la toate instalatiile, cu aceeasi multivalva si cu aceleasi accesorii. Nemtii astia sunt nebuni? Gaseste si tu un baiat pe acolo sa-ti schimbe si tie piulita aia si cu biconul, ca nu e mare lucru!
La multisupapa mai este o bobina, in care este o tija (cui) cu un arculet. Cateodata se mai blocheaza si tija aia. Acolo, daca vrei sa umbli, se inchide supapa de la robinet si se da drumul dupa aceea. Dupa ce dai drumul din nou la robinet, verifici cu o solutie de apa cu sapun, sau ceva care face spuma, sa vezi daca mai rasufla. Dar cel mai bine, gaseste pe cineva care are tot ce-i trebuie, scule si piese, sa te rezolve. Tine-ma la curent cu ce mai rezolvi!
Am rezolvat-o. Au fost mai mult probleme generate de stangacia mea (sau poate parturile de la Milano nu sunt concepute sa fie demontate si remontate...). Oricum faza e ca la instalarea gurii de alimentare (in timpul montarii senzorilor de parcare am dat jos bara de protectie spate pe care era gura de alimentare) am reusit sa pierd un arc care impinge biluta in fata... probabil ca la alimentare aceesai biluta impingea in partea cealalta si impiedica alimentarea...
Ar trebui sa ma ocup cu instalatii de gaz pe aici (daca aveti nevoie de un reprezentant in partea asta de lume...) asa de scumpa e manopera.... 70 euri/ora... mai bine veneam pana in Romania sa o rezolv...
Am rezolvat-o...Ar trebui sa ma ocup cu instalatii de gaz pe aici (daca aveti nevoie de un reprezentant in partea asta de lume...) asa de scumpa e manopera.... 70 euri/ora... mai bine veneam pana in Romania sa o rezolv...
Ma bucur ca ai reusit!!! Nu e rea nici ideea ta. Am mai primit solicitari de genul asta de la romani plecati in afara, si care au un soc vizavi de preturile la manoperele de acolo. Tinem legatura!
Salut
Am un Cielo 1.5 DOHC cu instalatie Marini. Baietii de la service mi-au instalat doar un releu care taie benzina. Avand probleme la relanti (imi moare motorul) m-am dus la un service autorizat daewoo mi-au curatat IAC ul + resetare ECM dar nu au putut regla instalatia de gaz deoarece nu are un emulator si o interfata electronica.
Cel de la service mi-a spus ca emulatorul = 0 si ca releul isi face treaba mai bine. Dupa ce am cutreierat netul in lung si in larg am vazut multe schite cu emulator + ucc stag.
Ce sa cred pana la urma si care sa fie rezolvarea problemei mele? Pe benzina imi toarce.
Salut
Am un Cielo 1.5 DOHC cu instalatie Marini......
Problema este ca pe acest tip de motor (2 axe,16 valve), nu se monteaza instalatie clasica, ci secventiala. Dupa ce ca este instalatie clasica, nici macar nu este din cele multipunct cu catalizator (care includ emulator si ELC- electronic lambda control). De aceea va fi uimitor cand aceasta instalatie va merge pe acest tip de motor. Explica-le celor care ti-au spus ca "emulator=0", ca emulatorul opreste injectoarele si simuleaza fata de calculatorul masinii, functionarea injectoarelor de benzina. Atata timp cat calculatorul sesiseaza ca injectoarele pe benzina nu functioneaza, va da eroare de functionare.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → lambda aprins cand merg pe glp
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.