Re: probleme la instalatia de gpl
bmw 318i e46, motor de 2000 cmc3, 143 cp/105 kw, .....
4cilindri sau 6? Rezervorul toroidal poate sa fie intre 41lt si 52lt (depinde de marimea spatiului alocat rotii de rezerva).
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
bmw 318i e46, motor de 2000 cmc3, 143 cp/105 kw, .....
4cilindri sau 6? Rezervorul toroidal poate sa fie intre 41lt si 52lt (depinde de marimea spatiului alocat rotii de rezerva).
andrew wrote:bmw 318i e46, motor de 2000 cmc3, 143 cp/105 kw, .....
4cilindri sau 6? Rezervorul toroidal poate sa fie intre 41lt si 52lt (depinde de marimea spatiului alocat rotii de rezerva).
4 cilindri
Daca e in 4 cil, cu rezervor toroidal, iti recomand un Tomasetto STAG200 = 2700,00lei cu rez. pana in 50lt si 2800,00 cu cel de 52lt.
va salut, am citit cateva din comentariile voastre si va rog sa ma ajutati sa gasesc rezolvare la problema mea. am montat o instalatie glp Milano pe bmw e36 318 is acum un an si jumatate aproximativ...la cateva zile dupa montaj a picat o valva de la butelie si nu imi mai dadea drumul la gaz (spre motor). au schimbat valva respectiva dupa care am plecat in italia, aici s-a defectat o valva situata in compartimentul motor ( dupa 10 ateliere unde instalau gpl s-a incumetat unul sa se uite la instalatie si a depistat valva respectiva ca nu functiona, si a schimbat-o cu o alta valva -improvizatie). masina a mers bine vreo 2 luni, dupa care nu imi mai trecea pe gaz decat dupa vre 15-20 km (plecam de acasa, se incalzea motorul la 90 de grade si mergem minim 15 km pana cand trecea pe gaz). in modul asta nu mai renteaza instalatia. in schimb daca trece pe gaz merge ok masina pana pe la 140...daca trec de viteza asta imi da o vibratie motorul in pedala de acceleratie. o alta problema ar fi consumul: cu o precizie de ceas elvetian imi consuma o data 6% si la urmatorul plin 15%. astea ar fi simptomele. v-as fi recunoscator pentru un sfat, dar si mai recunoscator daca mi-ati putea da un numar de telefon de la un service in italia care lucreaza cu instalatii Milano. am inteles ca au o reprezentanta la roma...pun problema asta pentru ca am vazut ca vorbiti de astfel de instalatii si ma gandesc ca poate importatorul dumneavoastra sau vanzatorul va poate da un contact in italia. va multumesc
Iulian, motivele pentru care trece greu pe gaz, s-au discutat de multe ori pe forumul asta (senzorul de temperatura, de presiune, filtru gpl colmatat, setare, etc.). Noi nu mai montam acest tip de instalatie.
am inteles...multumesc
Numai bine! Te mai asteptam!
Va salut!
Ma numesc Marius, sunt din Orsova si as avea o intrebare mai mult decat o problema. Detin un Mercedes W124, motor 2000 benzina, injectie mecanica. Am o instalatie de gaz Landi Renzo cu vaporizator SE 81 si mixer tot Landi Renzo (http://www.landi.it/ita/GPL/Impianto-GP … -SE-81.jsp). De instalatie sunt multumit, dar m-ar interesa un mixer special pentru injectie mecanica(KE jetronic- cu con), dar sa fie metalic. Micile probleme care le am cu instalatia ar fi unele rateuri(se intampla rar, dar se intampla) atunci cand reduc brusc si accelerez imediat.
Deci m-ar interesa acest mixer: , daca aveti sau puteti comanda si care ar fi pretul si la fel,o butelie de 90 litri-pret aproximativ.
http://www.zavoli.de/shop/product_info. … cts_id=430
Multumesc pentru rabdare si intelegere. Numai bine va doresc!
Buna Marius! De mixer, ma interesez sa vad daca mai pot face rost. Am avut asa ceva, dar nu am mai adus de mult timp. Insa ar fi bine sa verifici cu atentie mai intai aprinderea (fise, bujii, bobina) si reglajul amestecului (daca rateurile sunt in admisie, e amestec sarac, daca sunt in evacuare e bogat). Daca aceste probleme tehnice exista, nu rezolvi rateurile doar cu mixerul. Oricum, e indicat atunci cand e pe gaz, sa eviti aceste accelerari bruste, din regim subturat, pentru ca acest tip de instalatie (clasica) nu suporta si nu poate sustine depresiunea care se creeaza in admisie in acel moment. O butelie noua de litrajul asta....nu cred ca te intereseaza, pentru ca e foarte scumpa (in jur de 7-800lei). Incearca sa gasesti una s.h. Numai bine!
Va salut!
Va multumesc pentru raspuns. Rateurile sunt in admisie, dar doar pe gaz. Pe benzina nu face nici o problema. Cu butelia aveti dreptate, investitia este mare.
Va doresc o zi excelenta. Numai bine!
Am o instalatie omvl dream xxi , montata la Pitesti. Recent un destept de sofer a pierdut antigelul si a completat cu apa simpla, care a daunat plamanului caci afara erau -10 grade. De unde pot comanda garnituri pt plaman ? De montat are cine le monta in Slatina.
Pai, cel care le monteaza nu poate face rost? Pentru ca trebuie sa fie montator autorizat OMVL.
salut! sunt incepator.. si nu prea ma pricep. dar o sa incerc sa va explic! am o dacie din 2000 pe injectie. cu instalagie gpl! mentionez ca pe benzina nu merge datorita pompei din rezervor! pe gaz mergea foarte bine pana acum 2-3 zile! can ii pun contactul, la comutatorul gaz-benzina nu se aprinde nici un led! nu reusesc sa o pornesc! care credeti ca ar fi problema? po
..... la comutatorul gaz-benzina nu se aprinde nici un led! nu reusesc sa o pornesc!....
Verifica mai intai siguranta de la instalatie.
Va salut.
Am o instalatie gpl Tartarini montata pe un seat leon din 2001. De cateva zile imi face probleme: pornesc motorul (fie rece fie cald) si dupa primele 3-4 secunde de functionare a motorului(fara sa ajunga la parametrii de trecere pe gpl) incepe sa clipeasca ledul rosu care indica functionarea pe benzina si scoate un tiut si nu mai trece pe gpl. Am incercat pornirea direct pe gpl, electrovalva din rezervor cupleaza dar imediat trece pe benzina. Am conectat o interfata la calculator si din program imi zice ca nu exista nicio eroare. Aveti idee ce ar putea fi? sau ce sa mai incerc? Va multumesc.
Buna ziua!
Imi puteti spune care ar trebui sa fie consumul de curent, cu masina oprita, la o instalatie STAG 200? Dupa masuratorile mele, imi consuma 50mA, si imi omoara bateria rapid. Daca deconectez modulul electronic de la baterie, se pierde calibrarea?
.....imi consuma 50mA, si imi omoara bateria rapid. Daca deconectez modulul electronic de la baterie, se pierde calibrarea?
Nu se pierde calibrarea, dar ai grija: daca e un scurt undeva, sa nu-ti arda calculatorul.
Am descoperit ca problema era de la mufa din mijloc de la modul. Chiar la incheietura, daca presez cu degetele consumul de curent dispare sau revine. Numai ca daca pornesc masina fara sa aiba consumul de curent, instalatia nu functioneaza, nu se aprinde becul indicatorului de nivel. Daca mai presam putin, revenea consumul de curent, se aprindea nivelul indicatorului, dar continuu si bipaia. Daca mai presam putin, instalatia devenea functionala.
O alta problema pe care o sesizez la masina este ca mi se opreste atunci cand este pe gaz si apas ambreiajul si frana sau o accelerez cu "sprituiala" scurta si rapida. Acest lucru nu se intampla pe benzina.
Va salut, am o instalatie bigas montata pe un cielo 1996 la care am schimbat plamanul cu unul landi (nu am mai putut gasi bigas cica nu mai sunt importatori in Romania ??) , a functionat fara probleme timp de cca 18 luni dar acum nu mai merge pe gpl. Instalatia nu am mai folosit-o timp de o luna si acum cand da sa treaca pe gpl moare motorul. Cand motorul este rece la prima ora porneste pe gpl dar cand se incalzeste motorul nu se mai alimenteaza. Care ar putea fi problema de functioneaza la rece si la cald nu se mai alimenteaza? Va multumesc!
.....O alta problema pe care o sesizez la masina este ca mi se opreste atunci cand este pe gaz si apas ambreiajul si frana sau o accelerez cu "sprituiala" scurta si rapida. Acest lucru nu se intampla pe benzina.
Nu se intampla pe benzina pentru ca e o problema de la gaz. Cand ai facut ultima oara revizia instalatiei? Trebuie curatata electrovalva de gaz, schimbate filtrele si verificat reglajul.
..... Care ar putea fi problema de functioneaza la rece si la cald nu se mai alimenteaza? Va multumesc!
Cand ai schimbat reductorul, ai mai facut si altceva la instalatie?
vonLeeb wrote:.....O alta problema pe care o sesizez la masina este ca mi se opreste atunci cand este pe gaz si apas ambreiajul si frana sau o accelerez cu "sprituiala" scurta si rapida. Acest lucru nu se intampla pe benzina.
Nu se intampla pe benzina pentru ca e o problema de la gaz. Cand ai facut ultima oara revizia instalatiei? Trebuie curatata electrovalva de gaz, schimbate filtrele si verificat reglajul.
Am mai incercat sa merg cu masina pe gaz, dar moare motorul chiar ajuns la temperatura necesara. Ca sa mearga trebuie sa apas acceleratia, si desi o apas constant, turatia motorului urca si creste nebuneste.... Ultima revizie: mai 2012, fixat un papuc de la senzorul de temperatura al vaporizatorului, si schimbat filtrele de gaz.
.... Ultima revizie: mai 2012, fixat un papuc de la senzorul de temperatura al vaporizatorului, si schimbat filtrele de gaz.
Si atunci aparusera aceste probleme?
vonLeeb wrote:.... Ultima revizie: mai 2012, fixat un papuc de la senzorul de temperatura al vaporizatorului, si schimbat filtrele de gaz.
Si atunci aparusera aceste probleme?
Nu, atunci imi sarea imediat pe benzina din cauza mufei de la senzorul de temperatura de pe vaporizator. Atat.
Sunt incepator in aceste instalatii GPL (6 luni) si am observat numai chestii nasoale
prima si cea mai importanta este ca, in oras (Bucuresti regim de naveta 15km se parcurg in 45 min) imi consuma 16% iar in afara orasului cam 10%....este normal sau nu?
instalatia are un calculator AG Centrum Compact
a doua observatie, la fel de importanta ca si prima este ca, dupa ce mi`a fost montata instalatia (august 2012) si binenteles ca am fost nemultumit de functionare am observat ca multiplicatorul de gaz era la 0.9
Acum urmeaza intrebarea:-la acest motor 1.6 75kw in mod normal la cat este multiplicatorul?
eu l am ridicat la 1.3 (astazi) si inca nu am apucat sa fac observatii
http://imageshack.us/photo/my-images/854/hartagpl.jpg/
mai am si alte intrebari pe care am sa le pun pe parcurs
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.