Ady111 wrote:..... Am constatat ca pe calculatorul de la gaz scrie 4bar sensor, deci instalatia e proiectata sa functioneze la 4 bari? Este posibil sa ma fi aburit baietii de acolo? Ce poate fi stricat in reductor, sa nu reduca presiunea?
Pe calculator este notata presiunea maxima pe care o CITESTE senzorul de presiune . Dar reductorul trebuie sa scoata intre 0.8 si 1.3-1.4b. Un maxim de 1.6b este necesar pentru motoarele turbo. Eu am mai scris aici pe forum, si spun la toata lumea, pana se vor lamuri toti utilizatorii de masini cu gpl: daca nu se face revizia la instalatie la cel mult 15000 (maxim 20000)km, cu schimb de filtre, este ca atunci cand nu schimbi uleiul si filtrul de la motor. Sunt afectate componente importante (si scumpe) ale instalatiei, cum ar fi reductorul, ca exemplu(sau rampa de injectoare). Se imbacseste cu mizeria din gaz, se rigidizeaza membranele (care se pot fisura), se uzeaza pistonasele din interior si nu mai merge in parametrii. Majoritatea se alerteaza cand aud de revizii la gpl (care, oricum sunt mai ieftine decat pe benzina), uitand ca si instalatia de gpl este formata tot din piese, ca si motorul, care se pot strica atunci cand nu sunt intretinute. Tocmai instalatia de gpl, care face economie de bani, este cea care poate merge fara revizii.
Prins-ul este cea mai scumpa instalatie, dar si cea mai buna. E pacat sa nu o ingrijesti.
In concluzie, daca cei de la service au spus ca e reductorul....! Cu ce pot sa te ajut, este sa ma interesez daca pot sa ti-l aduc eu mai ieftin. Daca vrei!