Am si eu o problema cu un BRC montat de cca 6 luni pe un Opel Corsa D/2008, motor 1.2, 16v, 80hp. Acum 3 sapt, dupa cateva zile in care nu am folosit masina, instalatia gpl s-a oprit in mers, mai exact cand am oprit la o trecere. in bord s-au aprins mai intai ledul pentru motor si apoi ledul masinii cu cheie. cand am incercat sa repornesc motorul, acesta a pornit foarte balbait, asa ca am intreupt alimentarea cu gaz si am trecut pe benzina. am repornit si masina merge perfect, iar ledurile din bord nu s-au mai aprins. Incurajat, dupa cativa km am trecut din nou pe gaz.....aceeasi reactie, functionare cu balbaieli, ledurile din bord aprinse, etc. am schimbat bujiile, dar degeaba. am mers la service unde au schimbat ECU si un injector de gaz. Masina merge bine sunt multumit, dar astazi ce sa vezi..... duc dimineata copilul la scoala, iar la intoarcere incep sa simt motorul cum incepe sa functioneze din nou cu balbaieli si dupa numai 20 de secunde, se aprinde in bord ledul cu motorul si imediat cel cu cheia....motorul nu s-a oprit dar asta pt ca am trecut repede pe benzina. Sfaturile celor de la service au fost sa nu mai pornesc pe gaz daca se mai intampla, asa ca o las pe benzina si ma duc direct la service, oricum trebuia facuta revizia de 15000km. Aici surpriza, masina trece pe gaz linistit fara sa mai faca probleme, iar angajatii imi tot spun acelasi lucru, ca de vina este bobina de inductie, asta fiind "boala masinilor opel". maine merg din nou la ei, sa o puna la laptop (specialistul lipsea astazi)... ceea ce ma deranjeaza fff tare este faptul ca atunci cand am venit la ei sa ma sfatuiasca in privinta alegerii unei instalatii gpl, nu mi-au spus ca masinile opel nu sunt adecvate instalatiilor gpl, ca bobinele lor de inductie, destul de scumpe, vor ceda f repede si practic vor compensa economia facuta la combustibil. Insa faptul ca masina merge perfect pe benzina ma face sa cred ca problemele nu sunt din cauza aprinderii (bujii, fise, bobina), mai degraba din cauza instalatiei gpl... astept sa cada din nou din ora in ora, si stiu ca de la service ma vor pune sa schimb o gramada de chestii degeaba pana vor realiza sa schimbe ceva cabluri.... asta pe langa umilinta de a te ruga de ei sa gaseasca ceva timp si pentru tine (astazi cand au sesizat ca este in garantie, mi-au spus ca nu se pot uita la masina decat prin ianuarie, dar cand le-am zis ca fac si revizia, au schimbat filtrele pe loc si maine vin la laptop....).
Oricum, daca ati mai intalnit simptomele astea, va rog sa ma ajutati, poate reusesc sa ii dau de cap mai repede si mai precis, fara paranteze costisitoare.... Va multumesc!