Amestecul sarac intr-un anumit regim de turatie, poate aparea ori dintr-un filtru infundat (de ex. cel de la electrovalva), ori dintr-o setare neefectuata complet.Cand se face autocalibrarea instalatiei, setarea se face cu masina pe loc, in regim de relanti si in regim de turatie, maxim 3000-3500 turatii. Astfel, nu se poate cuprinde toata plaja de turatie, respectiv de viteza, pe care calculatorul instalatiei o copiaza din cel al masinii. Cand se trece de 120-130km/h, turatia incepe sa creasca la peste 4000 (depinde de masina), atunci motorul are nevoie de un debit marit de gpl, pe care nu-l mai primeste, si astfel amestecul se saraceste. O alta cauza ar fi si dimensiunea duzelor injectoarelor, poate sunt prea mici. Daca consumul, asa cum este acum, este bun, atunci alege ce vrei: consum, sau viteza mare. Daca vrei viteza, da-o pe benzina in momentele alea, si in rest, las-o asa. Dar nu uita totusi de filtrele instalatiei, cand le schimbi pe cele de la motor, schimba-le si pe acestea.