Deci, in primul rand, trebuie sa stii ca surubul de pe furtun e cel de debit si se regleaza in turatie, iar cel de pe plaman (reductor-vaporizator), e cel de presiune si se regleaza in relanti. Intai se face reglajul in turatie, apoi cel de relanti. Am sa-ti explic aici, sa vada toti cei interesati, ca nu mai stiu in care topic am mai explicat:
REGLAJ INSTALATIE CLASICA:
--------------------------------------
Cu o mana tragi de clapeta de acceleratie pana ajungi cam la 2500-3000 de turatii (daca nu ai turometru, dupa ureche, sa fie mai accelerata), cu cealalta mana rasucesti surubul de pe furtun spre inchis, pana incepe motorul sa fluctueze, sa dea semne ca se opreste. In acel moment, il deschizi incet pana incepe sa se stabilizeze, si motorul merge rotund. Apoi, lasi motorul la relanti, si procedezi la fel cu surubul de pe plaman: il inchizi pana da sa se opreasca, dupa care, il deschizi incet pana se stabilizeaza relantiul la 800-900 turatii . Trebuie sa-ti spun, insa, ca reglajele de finete, pentru consum si functionare optima, se fac tot pe analizorul de gaze. De asemenea, iti reamintesc, ca pentru o functionare corecta si un consum bun, trebuie verificate filtrul de aer si aprinderea, care au o influenta foarte mare la instalatiile clasice.
Te astept cu vesti!