johnox wrote:...am o instalatie milano clasica la un motor de golf 1,6 monopunct ..... am deschis surubul dupa furtun aproape de maxim.... nu am obturator la filtrul de aer....l`am dat jos deoarece mergea fff defecuos pe benzina la viteze mari.....implicit insemnand un amestec sarac...Intrebare: De ce consuma asa mult. daca imi apare eroare de amestec sarac de gaz?????
Buna Johnox! In primul rand, surubul de reglaj nu se deschide si inchide asa, dupa cum ni se pare ca e bine. Reglajele corecte se fac pe un analizor de gaze, daca nu avem experienta necesara sa-l facem "la ureche", pentru ca amestecul aer/gpl trebuie reglat foarte exact. E foarte rau ca ai dat jos obturatorul, pentru ca acum, pentru instalatia de gaz, nu mai ai control asupra cantitatii de aer din amestec. Acel obturator se pune si in eventualitatea in care trage aer fals pe undeva. Consumul apare din cauza faptului ca motorul incearca sa functioneze la regim optim, si nu are amestecul corect, mai exact, are prea mult aer si prea putin gaz. De aceea solicita din ce in ce mai mult. Acelasi rezultat il obtin cei care, din dorinta de a le consuma putin, reduc debitul de gaz la minim, saracind amestecul, si cand colo. ce sa vezi? Le consuma mai mult! Sfatul meu e sa te duci inapoi la service, sa-ti monteze la loc obturatorul, si sa-ti mai faca o data reglajul. Eventual, dupa reglaj, fa-i o proba si vezi cum merge, si daca mai trebuie "bibilita", comunica-le baietilor de acolo. Te astept cu vesti!