cctin wrote:NordService wrote: Instalatiile gpl pot determina aprinderea "CHECK"-ului in urmatoarele cazuri:
1- reglare incorecta a instalatiei gpl in anumite regimuri de turatie si sarcina;
2- functionare incorecta a emulatorului din centrala electronica a instalatiei gpl;
3- injector( sau injectoare) de gpl defect.
4- montaj incorect
Cei care fac reglajul (calibrarea), trebuie sa urmareasca aceste aspecte pe care vi le-am descris si sa incerce sa le elimine, altfel se limiteaza la a sterge eroarea( efectul) de fiecare data , neinlaturand si cauza.
Buna seara, am un Cielo SOHC cu instalatie Milano instalata la dumneavoastra in 2007, de atunci si pana in prezent am fost de nenumarate ori cu problema"CHECK ENGINE" la service si de fiecare data nu s-a gasit o rezolvare a acestei probleme, asigurandu-ma cei de la service ca nu este nicio problema daca sta aprins, ca "motorul merge perfect", ca acum sa aflu pe acest topic ca numai bine nu face acest "CHECK ENGINE" aprins.
NordService wrote:Un amestec sarac, face ca gazele de evacuare sa aiba o temperatura ridicata, distrugand astfel sonda lambda sau catalizatorul. Un amestec bogat, face ca gazele de evacuare sa aiba o temperatura scazuta, ceea ce face ca in evacuare sa apara gaze nearse ce pot provoca infundarea catalizatorului.
Va rog mult sa ma ajutati in aceasta problema!
E bine ca ati adus in discutie aceasta problema, pentru ca explicatiile pe care le-am dat mai sus, erau strict pentru intrebarea celui care a pus topicul.
Dar nu sunt numai aceste cazuri. Situatiile in care se aprinde acest CHECK, sunt diverse si privesc mai multe aspecte: probleme la motor, la senzorii masinii, sau chiar la instalatie. In cazul dumneavoastra, daca ziceti ca ati mai fost la reglaje, ar trebui sa facem o verificare pe un tester de motor, sa pornim de la o diagnosticare a motorului, si pas cu pas sa ajungem la problema (cauza) care provoaca acest efect. Cand aveti timp, va rog sa veniti la service, si promit ca ma ocup personal de masina, sa rezolvam problema. Ideea este ca nu trebuie sa renuntati, ca sunt defectiuni pe care nu le putem descoperi din prima, dar din a doua sau a treia tot o depistam. Au fost masini care ne-au dat batai de cap, dar cu colaborarea proprietarului le-am rezolvat pana la urma.