Re: probleme la instalatia de gpl
Ok ,multumesc ,am sa vin ,poate reusim ceva.
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Ok ,multumesc ,am sa vin ,poate reusim ceva.
am o instalatie milano secventiala de aprox 10000 km.dupa ce merg pe gpl,opresc sa zicem 20-30 min apoi cand sa plec la trecerea pe gpl in relanti moare motorul.pornesc iar moare daca nu o accelerez.ce sa fie???
Trebuie verificata rampa de injectoare, daca lucreaza toate injectoarele la capacitatea necesara. Si verifica si filtrul de la electrovalva, pentru ca noi am avut surpriza sa gasim la cateva masini la 8000km, deja infundate. Anunta-ma ce rezolvi.
Trebuie verificata rampa de injectoare, daca lucreaza toate injectoarele la capacitatea necesara. Si verifica si filtrul de la electrovalva, pentru ca noi am avut surpriza sa gasim la cateva masini la 8000km, deja infundate. Anunta-ma ce rezolvi.
astazi am fost la firma montatoare:filtrele sunt super curate,injectoarele sunt in parametrii,au facut o recalibrare si au marit timpul de trecere cand e cald motorul la 2 sec.inainte precizez ca trecea imediat pe gpl cu motorul cald fara so mai accelerez.
sunt curios sa vedem ce sa rezolvat in cursul zilei cand o voi reporni dupa 30 min de stationare.
Multumesc frumos pt raspunsul dumneavoastra.
E o greseala pe care o fac cei care regleaza aceste tipuri de instalatii. Nici nu mi-am inchipuit ca un service montator poate sa regleze la acest mod. Timpul mai scurt de 3-5sec. de trecere, nu-i da timp gpl-ului sa ajunga in rampa, e normal sa nu porneasca. Multi clienti se zgarcesc la 1 lt. de benzina si cer trecerea sa se faca cat mai repede, nestiind ca acest lucru afecteaza functionarea motorului si, in timp, uzura anumitor componente ale motorului.
E o greseala pe care o fac cei care regleaza aceste tipuri de instalatii. Nici nu mi-am inchipuit ca un service montator poate sa regleze la acest mod. Timpul mai scurt de 3-5sec. de trecere, nu-i da timp gpl-ului sa ajunga in rampa, e normal sa nu porneasca. Multi clienti se zgarcesc la 1 lt. de benzina si cer trecerea sa se faca cat mai repede, nestiind ca acest lucru afecteaza functionarea motorului si, in timp, uzura anumitor componente ale motorului.
De asta am si intrebat aici ca tot am urmarit forumul dumneavoastra.
Eu nu am cerut sa treaca mai repede,chiar in iarna i am rugat sa maresca temp de trecere de la 35 grade la 40-45.
poate sa remediat cu acest timp de 2 sec,daca nu ai rog sa l maresca ca in softul milano este intre 0-5 sec.
Multumesc
cu inca o intrebare va deranjez.ce turatie a motorului recomandati pt trecerea in gpl?
Nu ma refeream la tine cand spuneam de cei care prefera sa le treaca repede pe gpl. Dar sunt destui! Trecerea trebuie facuta in turatie de 1600-1800, in asa fel incat, iarna, cand IAC-ul ridica turatia cand motorul este rece, sa nu se faca trecerea pe gpl, pana nu se incalzeste motorul la temperatura optima de functionare.
Salut,
Am o instaltie segventiala tomaseto cu stag 200 pe un 1.8t vw. Am probleme cu amestecul pe gaz prea bogat . Bujile sunt negre dupa cateva sute de km pana cand da rateuri din cauza carbunelui depus . Am incercat sa reduc presiunea la gaz din vaporizator - nu merge Am tot fost pe la service , calculator alea , alea ...degeaba . Sonda Lambda ( e noua )arata valori foarte mici pe gaz 0,035 v aproape fixe si controlerul lambda +25 % ( VCDS ). La comutare pe benzina valorile reintra in normal .Consum foarte mare 13 -16 l % .Pe benzina totul Ok .
Zoli
Imi trebuie mai multe date: cati km ai de cand ai montat-o, daca s-a facut pana acum intretinerea ei si cand (in km), de cand iti face probleme, etc.? Adaug faptul ca, la instalatiile secventiale nu se umbla la reglajele de pe plaman (reductor). Reglajele se fac numai pe calculator.
Salutare!
Este posibil sa se piardă GPL dacă decuplez bateria 5 zile?
Sa piarda gpl din rezervor? La asta te referi? Daca multisupapa de pe butelie este buna, se blocheaza in momentul in care se ia contactul (adica se intrerupe curentul), deci nu trebuie sa afecteze faptul ca decuplezi bateria.
Sa piarda gpl din rezervor? La asta te referi? Multumesc! Mai fac nişte verificări şi revin.
Te asteptam sa ne spui ce rezolvi!
Buna. Am o instalatie secventiala Milano pe un Opel Astra 1,6 16V. A mers struna. Numai ca a inceput sa se comute automat pe benzina desi are GPL in rezervor (niciodata mai putin de 15 litri). Trece pe benzina in mers iar daca opresc motorul si il pornesc din nou ramane pe benzina. Sfaturi???
... Am o instalatie secventiala Milano pe un Opel Astra 1,6 16V. ...
Imi trebuie mai multe date: cati km ai de cand ai montat-o, daca s-a facut pana acum intretinerea ei si cand (in km), de cand iti face probleme, etc.?
am si eu o instalatie brc montata pe cielo 96, am 20.000 km rulati cu instalatia am facut reviziile la timp, am schimbat filtrul de gpl.problema este ca o pornesc pe benzina si cand sa treaca pe gaz se opreste . ma puteti ajuta cu un sfat??
Trebuie verificat daca merge electrovalva de gpl, din fata de la motor, de asemenea cea de pe ceasul de la butelie. Exceptand faptul ca nu ai gpl in rezervor (desi, fara suparare, s-a intamplat si la altii), se pare ca, una din electrovalve nu da drumul la gaz. Te astept cu vesti!
AM UN FORD MONDEO AN 93 MOTOR 1,6 16 VALVE SI AM MONTAT INSTALATIE TOMASETO.DUPA CATEVA LUNI A INCEPUT SA INTRERUPA DAR NUMAI PE GAZ.AM TRECUT PE LA UN SERVICE SI AU ZIS CA SUNT BUJIILE.LE-AM SCHIMBAT SI A MERS 5KM BINE DUPA CARE A INCEPUT IARA.AM SCHIMBAT SI FISELE SI A MERS.DUPA APROXIMATIV 5000KM A INCEPUT SA INTRERUPA IAR SI UN MECANIC A ZIS CA TREBUIE BUJII SPECIALE PENTRU GAZ ,AM PUS SI BUJII SI A MERS CAM 7000KM CAND DIN NOU ACEEASI PROBLEMA.AM LUAT ALTE BUJI PE GAZ(100 EURO SETUL)DAR DUPA 50KM AM ACEEASI PROBLEMA.CE POT SA FAC TINAND CONT CA NU SUNT IN TARA?
AM UN FORD MONDEO AN 93 MOTOR 1,6 16 VALVE SI AM MONTAT INSTALATIE TOMASETO.DUPA CATEVA LUNI A INCEPUT SA INTRERUPA DAR NUMAI PE GAZ.AM TRECUT PE LA UN SERVICE SI AU ZIS CA SUNT BUJIILE.LE-AM SCHIMBAT SI A MERS 5KM BINE DUPA CARE A INCEPUT IARA.AM SCHIMBAT SI FISELE SI A MERS.DUPA APROXIMATIV 5000KM A INCEPUT SA INTRERUPA IAR SI UN MECANIC A ZIS CA TREBUIE BUJII SPECIALE PENTRU GAZ ,AM PUS SI BUJII SI A MERS CAM 7000KM CAND DIN NOU ACEEASI PROBLEMA.AM LUAT ALTE BUJI PE GAZ(100 EURO SETUL)DAR DUPA 50KM AM ACEEASI PROBLEMA.CE POT SA FAC TINAND CONT CA NU SUNT IN TARA?
Bobina de inductie-incearca cu una de imprumut
Buna ziua! Am o Kia Shuma cu motor de 1.8 16V. Ma bate gandul sa montez o instalatie GPL secventiala.
Problema e ca nu stiu daca se merita. Imi consuma 9 litrii mixt benzina. Cat ar consuma cu instalatia secventiala pe gaz?
Ar lua din demarajul masinii? Ar avea tot 120 de cai si pe gaz ? Multumesc!
Mi-a verificat un mecanic aici scanteia pe fiecare fisa si a zis ca trebuie bujii pentru gaz.
Mi-a verificat un mecanic aici scanteia pe fiecare fisa si a zis ca trebuie bujii pentru gaz.
Aceiasi problema o aveam si eu,intrerupea intre 2500-3000 rot/min si sa rezolvat cu schimbarea bobinei de inductie.Orice defectiune se accentueaza foarte tare pe gpl.Noi nu prea folosim bujii speciale pt gpl ca sunt scumpe si masina merge super cu astea normale
La mine intrerupe si sub 2000,si parca se simte si la relanti.Ami consuma 10 -12.
AM UN FORD MONDEO AN 93 MOTOR 1,6 16 VALVE SI AM MONTAT INSTALATIE TOMASETO.....
Instalatia este clasica, sau secventiala? Daca e secventiala, ce tip este?
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.