176

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna  masina a fost montata cu GPL 28-11-2006 si se numeste Logas, ieu o am din 2007 si nu stiu ce filtre trebuie schimbate.iam schimbat, filtru de aer,filtru benzina,bugile,filtru polen.SI mai am o problema, nustiu ce se antampla cu apa, ca se consuma si nu am pierderi,nici la radiator nici pela vriun furtun.SI pierd gaz pela,nu stiu cum ai spune un preten i-o spus plaman,dar ai acela care vine tevile si furtunile an iel dela butelie an el si care pleaca la motor

177 (edited by paulchirila 2010-10-08 22:36:39)

Re: probleme la instalatia de gpl

buna seara.am un opel corsa din 2002 cu instalatie secventiala milano,la accelerare brusca da in nas,daca o accelerez usor nu se intampla asa.mentionez ca instalatia e montata acum 2 luni.am fost la cei care au montato au incercat tot felul de reglaje fara rezultat.am inlocuit bujiile si nimik.
MA puteti ajuta??????

178

Re: probleme la instalatia de gpl

Salut!

Am din pacate o problema pe care nu prea reuseste nimeni sa-i dea de capat, poate ai tu o idee si-ti multumesc anticipat!
e vorba de o inst secventiala Voltran Vogas, montata pe o opel vectra 1.6 16V, 101 CP.
Problema e ca in momentul in care o turez trece automat pe benzina . In ralanti sta ok pe gpl, dar cand i-am dat pedala.....sare pe benzina. Ai o idee de ce? Ms

179

Re: probleme la instalatia de gpl

mircea_78 wrote:

Salut!

Am din pacate o problema pe care nu prea reuseste nimeni sa-i dea de capat, poate ai tu o idee si-ti multumesc anticipat!
e vorba de o inst secventiala Voltran Vogas, montata pe o opel vectra 1.6 16V, 101 CP.
Problema e ca in momentul in care o turez trece automat pe benzina . In ralanti sta ok pe gpl, dar cand i-am dat pedala.....sare pe benzina. Ai o idee de ce? Ms

Ti-am raspuns la topic-ul "Opel Vectra 1.6"

180

Re: probleme la instalatia de gpl

paulchirila wrote:

buna seara.am un opel corsa din 2002 cu instalatie secventiala milano,la accelerare brusca da in nas,daca o accelerez usor nu se intampla asa.mentionez ca instalatia e montata acum 2 luni.am fost la cei care au montato au incercat tot felul de reglaje fara rezultat.am inlocuit bujiile si nimik.
MA puteti ajuta??????

181

Re: probleme la instalatia de gpl

paulchirila wrote:

....am un opel corsa din 2002 cu instalatie secventiala milano,....

Trebuie verificate diuzele din rampa de injectoare. Poate sunt prea mici si nu dau debitul suficient in momentul accelerarii bruste. Sau setarea este facuta incorect.

182

Re: probleme la instalatia de gpl

sal am montat si eu o inst secventiala milano pe un volvo s40 motor 1,8 si        am facut vreo 3000 km. problema care e cand am vreo 1500 de ture si vreau sa o calc imi mai da cate o smuncitura . si inca una beculetul albastru imi mai clipaceste    in mers cand si cand...ar fi o problema ???         va multumesc !!

183

Re: probleme la instalatia de gpl

bobo wrote:

sal am montat si eu o inst secventiala milano pe un volvo s40 motor 1,8 si        am facut vreo 3000 km. problema care e cand am vreo 1500 de ture si vreau sa o calc imi mai da cate o smuncitura . si inca una beculetul albastru imi mai clipaceste    in mers cand si cand...ar fi o problema ???         va multumesc !!

  revizia as putea sa o fac in italia ... instalatia am montato la sc yv srl din iasi

184

Re: probleme la instalatia de gpl

bobo wrote:

sal am montat si eu o inst secventiala milano pe un volvo s40 motor 1,8 si        am facut vreo 3000 km. problema care e cand am vreo 1500 de ture si vreau sa o calc imi mai da cate o smuncitura . si inca una beculetul albastru imi mai clipaceste    in mers cand si cand...ar fi o problema ???         va multumesc !!

Buna Bobo! "Clipacirea" aia , cand si cand, indica faptul ca da sa treaca in momentul ala pe benzina. Ceea ce nu este in regula. Trebuie verificata din nou setarea, sa se vada ce erori apar. Poate sunt doar niste contacte imperfecte, sau ceva mai complicat.

Cu revizia in Italia... eu zic sa te interesezi intai ce service-uri au softurile necesare.

185

Re: probleme la instalatia de gpl

nic wrote:

salut.
am si eu o intrebare: cam cat ar trebui sa consume pe gaz in mod normal o masina cu motor de 2000 cmc, 125 cp si cam 1400kg? urban si extraurban, la un stil de mers lejer, adica nici batraneste dar nici ca schumacher... mentionez ca motorul este cu 8 supape, iar instalatia este clasica, cu reductor lovato.

186

Re: probleme la instalatia de gpl

Mi-am montat si eu o inst gpl tomasseto secventiala pe un golf 3 1,6 multipunct si am probleme cu racoardele de apa in sensul ca supureaza\ peste tot si nu stiu ce sa le mai fac. Le-am strans  dar degeaba era sa raman si fara apa in vasul de expansiune . Si mai vreau sa intreb ce ar putea sa fie de piuie in continuu semnalul sonor cand se termina gazul ca inainte se oprea dupa ce suna de 3 ori acum tre sa il opresc eu din buton altfel ma innebuneste. Sfaturi

187

Re: probleme la instalatia de gpl

floryn_zdv wrote:

Mi-am montat si eu o inst gpl tomasseto secventiala pe un golf 3 1,6 multipunct si am probleme cu racoardele de apa in sensul ca supureaza\ peste tot si nu stiu ce sa le mai fac. Le-am strans  dar degeaba era sa raman si fara apa in vasul de expansiune . Si mai vreau sa intreb ce ar putea sa fie de piuie in continuu semnalul sonor cand se termina gazul ca inainte se oprea dupa ce suna de 3 ori acum tre sa il opresc eu din buton altfel ma innebuneste. Sfaturi

Trebuie schimbate colierele sau mai degraba teurile de cuplare a instalatiei: probabil sunt prea subtiri fata de diametrul furtunelor. Piuitul ala continuu s-ar putea sa indice faptul ca ar trebui sa te duci la revizie.

188 (edited by johnox 2010-10-17 16:51:11)

Re: probleme la instalatia de gpl

salut,
am o instalatie milano clasica la un motor de golf 1,6 monopunct de nici o luna.
Probl. e ca consuma 16-17%..benzina consumand cam 10% -urban.
Iitial nu se putea tura si plecam greu de pe loc, asa ca am deschis surubul dupa furtun aproape de maxim. Are si un motoras pas cu pas. 
Tin sa precizez ca nu am obturator la filtrul de aer....l`am dat jos deoarece mergea fff defecuos pe benzina la viteze mari.motor de turatie si vrea aer mult.
In teorie stiu ca avand mai mult aer acum,  e necesar un debit mai mare de gaz. de aia e si dat la maxim.
Imi apare eroare de amestec numai pe gaz....implicit insemnand un amestec sarac...
"00561 - Mixture Adaptation
        09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent"
Intrebare: De ce consuma asa mult. daca imi apare eroare de amestec sarac de gaz?????

189

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

...am o instalatie milano clasica la un motor de golf 1,6 monopunct ..... am deschis surubul dupa furtun aproape de maxim....  nu am obturator la filtrul de aer....l`am dat jos deoarece mergea fff defecuos pe benzina la viteze mari.....implicit insemnand un amestec sarac...Intrebare: De ce consuma asa mult. daca imi apare eroare de amestec sarac de gaz?????

Buna Johnox! In primul rand, surubul de reglaj nu se deschide si inchide asa, dupa cum ni se pare ca e bine. Reglajele corecte se fac pe un analizor de gaze, daca nu avem experienta necesara sa-l facem "la ureche", pentru ca amestecul aer/gpl trebuie reglat foarte exact. E foarte rau ca ai dat jos obturatorul, pentru ca acum, pentru instalatia de gaz, nu mai ai control asupra cantitatii de aer din amestec. Acel obturator se pune si in eventualitatea in care trage aer fals pe undeva. Consumul apare din cauza faptului ca motorul incearca sa functioneze la regim optim, si nu are amestecul corect, mai exact, are prea mult aer si prea putin gaz. De aceea solicita din ce in ce mai mult. Acelasi rezultat il obtin cei care, din dorinta de a le consuma putin, reduc debitul de gaz la minim, saracind amestecul, si cand colo. ce sa vezi? Le consuma mai mult! Sfatul meu e sa te duci inapoi la service, sa-ti monteze la loc obturatorul, si sa-ti mai faca o data reglajul. Eventual, dupa reglaj, fa-i o proba si vezi cum merge, si daca mai trebuie "bibilita", comunica-le baietilor de acolo. Te astept cu vesti!

190

Re: probleme la instalatia de gpl

Multumesc foarte  mult pt raspunsul promt!!!!  nu ma asteptam asa de rapid.. big_smile
amu`....sa inteleg ca trebe sa fac un compromis...adica sa nu mai mearga optim pe benzina, dar sa mearga ok pe gaz.
Obturatorul a constat in plasticul de se punea la priza de alimentare..baietii au pus silicon in locul lui.Nu stiu daca a fost calculat la o anumita "gatuire".
Masina are viteza maxima constructiva de 170Km/h...iar acum nu mai poate de 140 nici pe benzina, posibil datorita difuzorului din admisie. Sper macar la consum sa nu ma omoare...Oricum am sa il pun inapoi "obturatorul" si am sa o reglez inapoi..  Am ceva experienta de reglaj, avand GPL si pe vechea masina de prin 2004. Cu asta am sa citesc valorile sondei lambda sa se incadreze in max 1.00,.  oricum sper sa o descurc singur..
Multumesc inca o data...asta denota seriozitate din partea voastra..

191

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

....amu`....sa inteleg ca trebe sa fac un compromis...adica sa nu mai mearga optim pe benzina, dar sa mearga ok pe gaz...

Asta e...la instalatiile clasice nu le poti avea pe toate! Cu promptitudinea.....stiu eu ce sa zic? Ai avut tu noroc de data asta!
Astept vesti in continuare!

192

Re: probleme la instalatia de gpl

Salutare! Am urmatoarea problema: din momentul in care motorul trece pe  gaz (la 35 grade) si pina atinge cam 80 grade , merge in suturi la decelerari, cind ridic brusc piciorul de pe accelaratie. La accelerare de citeva ori a dat smucituri, iar odata la plecarea de pe loc, in plina accelarare l-a apucat trecerea pe gaz, moment in care a cazut la relanti si nu s-a mai accelerat decit dupa vreo 20 sec. Dupa ce motorul ajunge la 90 grade merge perfect. Am parcurs cca 3500 km cu instalatia, cei de la service mi-au spus ca nu vad nici o problema pe  calculator si ar putea sa-mi schimbe reductorul.
am o Skoda Octavia Tour 1.6 MPI motor BFQ, instalatia e DT Gas(ECU DT Gas, reductor GazTech, injectoare Tomaseto)
Multumesc anticipat!

193

Re: probleme la instalatia de gpl

am si eu o problema cu un espero de 18 , daca comut dupa gpl pe benzina masina merge in 3 pistoane ,de ce ? pt ca daca ii schimbi mufa de la injector si pui mufa de la cablajul masini merge bine pe benzina si rau pe gpl.......de ce?

194

Re: probleme la instalatia de gpl

sdf_1999 wrote:

... instalatia e DT Gas(ECU DT Gas, reductor GazTech, injectoare Tomaseto).....

Nu cunosc in detaliu acest tip de instalatii, stiu ca sunt poloneze parca, dar nu cunosc softul de reglaj. Dar cred ca ar trebui in primul rand sa se mai creasca temperatura de trecere pe gaz, pentru ca acum s-a facut mai frig, si, in mod normal, trecerea ar trebui sa se faca la 40-45grade. Dupa care, n-ar strica sa faci o revizie serioasa la tot ce inseamna aprindere si senzori (turatie si aer).

195

Re: probleme la instalatia de gpl

alin wrote:

.... pt ca daca ii schimbi mufa de la injector si pui mufa de la cablajul masini ....

Nu am inteles ce mufa scoti ? de la care injector? Despre ce mufa de la cablajul masinii vorbesti? Incearca si ia-o usurel, sa pricep si eu despre ce e vorba. Si incearca sa-mi dai mai multe amanunte: ce instalatie este? De cat timp este montata? Ai mai mers si pe benzina? ETC....

196

Re: probleme la instalatia de gpl

La service unde am montat eu  instalatia nu mi-au facut reglajul pe analizator de gaze  , doar au dat autoreglare din soft si  m-au gonit. Nici nu cred ca au asa ceva acolo pt ca am fost de cateva ori la ei sa i-mi regleze instalatia si nu stiau ziceau ca consumul e normal ca asa consuma si am insistat eu odata si au mers cu laptopul conectat in mers si  surpriza..dadea prea mult gaz si i-am zis sa mai taie  si acum este ok consumul. Acum daca spuneti sa ma duc la revizie mi-e cam frica ca sa nu mi-o deregleze iar sa consume ca naiba. practic ce ar trebui sa faca la o revizie? As vrea sa schimb si eu acel filtru de gaz dar nu gasesc  pe nicaieri si  am inteles ca  tot pe la  firmele astea cu gpl tre sa caut. Serviceul unde am montat eu este cam lipsit de profesionalism si ma cam feresc de ei. Din auzite stiu ca la o revizie  schimba filtrul, baga laptopul sa vada daca am vreo eroare si verifica sa nu scape gaz  pe undeva si cica cer cat nu face vreo 100 lei care un filtru pot sa il schimb si eu si cica nu costa mult.

197

Re: probleme la instalatia de gpl

floryn_zdv wrote:

..... Din auzite stiu ca la o revizie  schimba filtrul, baga laptopul sa vada daca am vreo eroare si verifica sa nu scape gaz  pe undeva si cica cer cat nu face vreo 100 lei care un filtru pot sa il schimb si eu si cica nu costa mult.

Nu stiu cum este la service-ul la care ai montat tu, dar normal, daca nu se face revizia pierzi garantia instalatiei. Sunt 2 filtre care trebuiesc schimbate periodic, altfel risti sa ti se infunde reductorul (plamanul) si duzele de la injectoare si atunci sa vezi ce bani dai!

198

Re: probleme la instalatia de gpl

am o inst gpl milano seqventiala pe renault symbol 2007 .am probleme .da rateuri in evacuare.am schimbat bujiile.dar tot face.ce ede facut?

199

Re: probleme la instalatia de gpl

0766728659 nr ka care pot fi gasit

200

Re: probleme la instalatia de gpl

Rateurile sunt in evacuare, sigur, sau in admisie?