26

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

AndreiQ wrote:

Problema e rezolvata dupa ce ma dus masina la diagnostic.
Era un injector pe benzina.

Mersi

AndreiQ, si eu am facut vreo 17000 km, dar am observat ca si tine trepidatii ale motorului si in special la schimbator (destul de deranjante), si suspectez si eu injectoare obturate. Tu asta ai avut, nu? Cum ti-au detectat injectorul, prin software sau cum?

BMW E46 318i 4 cil 1895 cc 118cp (STAG 300+)

27

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Buna Florin,

In cazul meu, la mersul pe benzina, problema tinea de mufa de la cilindrul 4 care nu mai facea contact bine. A fost o rezolvare foarte rapida iar problema am depistat-o printr-o diagnoza.

In legatura cu vibratiile, daca intr-adevar problema se manifesta si in cazul tau doar la mersul pe benzina, merita facuta o diagnoza (cost 40-60 lei la majoritatea service-urilor) si apoi in functie de rezultate curatat/inlocuit ce trebuie.

Alte surse dupa pararea mea pot fii urmatoarele:

- valva si furtunele PCV
- MAF-ul
- valva de relanti

Pentru toate cele de mai sus, sunt tutoriale cu poze pentru motorul nostru (M43TU) pe bmwclub.ro in sectiunea DIY Seria 3, astfel le poti verifica/curata/inlocui.

Mentionez ca eu mi-am schimbat valva PCV si pe celalate doua le-am curatat iar diferentele de comportament ale masinii atat la relanti cat si in ture sunt destul de mari.

Succes,
Andrei

28

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Salutare am un bmw 318i hidramat si ma cam omoara cu consumul. Instalatia este tomasetto montata acum 6 luni, consum 15-16,5 % in oras. Conteaza cumva traseul de la plaman la injectoare? pentru ca la mine traseul este mare.

29

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

alex wrote:

...... Conteaza cumva traseul de la plaman la injectoare? pentru ca la mine traseul este mare.

Nu conteaza acest lucru pentru consum. Poate nu este bine reglat! Dar pe benzina cat iti consuma?

30

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Sal am si eu o problema cu un e46 1895cc 118 cp am montat cam de o luna o instalatie gpl tomaseto stag 200 iar consumul nu vrea sa scada sub 15% am fost la cei care au montat instalatia au facut ei niste reglaje de mai multe ori dar degeaba nici o schimbare si asta acum dar ma gandesc la vara cand mai pornesc  si  AC cred k se duce in 18% deja nu vad care ar mai fii afacerea pe gpl la mine.... de la ce ar putea fi are cineva idee....????

31 (edited by AndreiQ 2011-11-26 21:53:53)

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

maryx14 wrote:

consumul nu vrea sa scada sub 15%

Ceau, e vorba de consum urban sau extraurban? Idiferent de raspuns, as sugera sa faci consumul masinii atat pe benzina cat si pe gaz de la "plin la plin", apoi sa ne spui rezultatele.

Tin minte ca si eu am facut consumul imediat dupa ce am montat instalatia si iesea aiurea.
Metoda cea mai buna e plin-la-plin.

32

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

AndreiQ wrote:

.......Metoda cea mai buna e plin-la-plin.

La benzina.....la gpl e gol-la-gol.

33

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Am facut si consumul de la gol la gol acelasi rezultat cu 33 de litri am facut  220 km in Buc cu un mers normal rar schimb viteza peste 3000 de ture, mentionez k motorul functioneaza impecabil bujii noi filtre si jante pe 16'......

34

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

maryx14 wrote:

Am facut si consumul de la gol la gol acelasi rezultat cu 33 de litri am facut  220 km in Buc cu un mers normal rar schimb viteza peste 3000 de ture, .....

Pai si pe benzina cat iti consuma? Pentru ca ma indoiesc ca masina asta consuma sub 13 in oras?! Mai ales in Bucuresti!!!!
Cat despre schimbatul vitezei, rar peste 3000...., tine cont ca asta e un motor de turatie...si-i place mai turat. Dar, eu zic sa mai mergi macar 1000km, sa-i faci un "rodaj" instalatiei. Din experienta iti spun ca dupa un timp se mai stabilizeaza. La noi multe masini se mai "potolesc" dupa revizia de 1000km. Cu ocazia asta se face o alta calibrare a instalatiei.

35

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

o comparatie intre marcile BRC si tomaseto  se poate face , sau care este diferenta dintre stag 200 si stag 300 la tomaseto pentru ca nu stiu ce sa aleg mai bun ptr masina mea

36

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Daca vorbim de gama BMW, mai bun pentru masina ta, este BRC-ul. Are softul mult evoluat si ECU-ul masinii il recunoaste foarte usor, facand comunicarea intre ele, si respectiv reglajele, in timp real. Ajustarile de functionare optima se fac aproape instantaneu, ceea ce duce la o functionare pe gpl, la fel ca pe benzina (in unele cazuri, clientii au fost mai multumiti de cea pe gpl). Sau, ca sa intelegi mai bine diferenta: tu de ce ti-ai luat BMW si nu ti-ai luat un.....Opel, sa zicem? Ca si asta e o masina buna!

37

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

Buna tuturor, revin dupa cateva luni petrecute in strainatate, unde GPL-ul este muuuult mai ieftin decat la noi... Am venit in tara cu masina si am constatat o problema cu afisarea nivelului de gaz din rezervor. Imi facea si inainte probleme de genul ca pe rosu mergeam vreo 150 km, dar acum e prea de tot, in sensul ca pe rosu fac mai bine de 200 km poate chiar 250... e posibila vreo reglare a senzorului din butelie ca sa imi indice mai corect cantatitatea de gpl existenta in depozit? Pentru deplasari scurte nu ar fi o problema, dar la drumuri lungi devine o problema, in sensul ca nu stiu exact cand trebuie realimentat. Precizez ca e vorba de un 318i E46 118cp cu STAG 300 plus cu toroidal SAKA de 53 litri. Apropo de consum, am avut sub 8 litri la suta la un mers normal aprox 130 km la ora. Multumesc

BMW E46 318i 4 cil 1895 cc 118cp (STAG 300+)

38

Re: Timpi injectie mari bmw 318i E46

florin.mircea wrote:

..... Imi facea si inainte probleme de genul ca pe rosu mergeam vreo 150 km, dar acum e prea de tot, in sensul ca pe rosu fac mai bine de 200 km poate chiar 250...

Am revazut posturile tale initiale si spuneai de atunci ca faci in jur de 200km cu rezerva (pe rosu),... deci nu s-a schimbat prea mult problema!! smile Din pacate, la rez. toroidale asa se intampla. Toroidalul are avantajul ca nu ocupa spatiul in portbagaj, dar dezavantajul ca nu indica corect nivelul gazului in el.