Stag200 nu e asa noua cum pare,la ECU nu se leaga in nici un fel,se leaga doar la sistemul de injectie,de aia are senzor map propriu si semnal de lambda separat.Probabil vorbesti de un stag300 premium care are conector OBDII , ala da nu are nevoie de nimic,ia totul de la ECU.Am si eu cateva intrebari daca se poate:
1. Eu am interfata de GPL si imi reglez singur instalatia.Initial am avut duzele de la injectoare de 1.75 mm si consum foarte mare,primeam eroarea "injector nozzles too small" la calibrare,dupa ce m-am certat bine cu cei de la service am reusit sa-i conving sa imi mareasca gaura duzei la 2mm .Inainte aveam multiplicatorul de gpl la 2.2 acum a scazut la 1.5 in urma recalibrarii si desigur au scazut proportional si timpii de injectie si consumul pe GPL. eu am motor de 69 kw,deci 17.25 kw pe cilindru...nu era mai bine o gaura de 2.1 sau chiar 2.2 mm?
2. As dori sa imi recomandati pe viitor o instalatie care sa se autoregleze excelent,adica sa copieze curba de benzina pe gaz foarte bine indiferent de regimul de mers,fara zeci de mii de ajustari cum fac eu pe stag200-4.Adica cand merg in anume fel suprapun cele 2 curbe foarte bine,dar daca intervine ceva in trafic si trebuie sa turez mai tare ,sau sa merg mai subturat automat cele 2 curbe sunt foarte diferite.Exista o astefel de instalatie care sa copieze timpii de injectie de pe benzina sa-i dea pe gaz in timp real?