NordService wrote:LOPY wrote:.....Buna, sunt din Focsani, dar aici nu am gasit pe nimeni care sa elucideze misterul instalatie gpl, te rog sa-mi spui daca se poate face o verificare la atelierul vostru ? eventual o data cand asi putea veni. Multumesc.
Inainte de a te pune sa faci un drum pana la noi (care nu prea e chiar o plimbarica), hai sa elucidam ce tip de instalatie ai: GENIUS?... sau FLY? Uita-te pe calculatorul (ECU) instalatiei si vezi ce scrie! Daca e GENIUS, e mai greu sa gasesti la cineva s-o rezolvi, pentru ca e o instalatie de o generatie cam veche. Nu mi-ai raspuns daca ai verificat aprinderea masinii si senzorul de oxigen, asa cum ti-am recomandat in post-ul trecut. Daca instalatia este montata asa de demult, si mai ales, nu a functionat continuu in acest timp, mai mult ca sigur ca necesita o curatare si un schimb de filtre.
In Buzau este unul din cei mai importanti importatori de BRC din tara. Sunt mai aproape de tine si poti lua legatura cu ei mai usor. Iti dau link-ul urmator sa-i contactezi , daca vrei: http://crcgrup.ro/instalatiigpl/ .
Astept sa-mi spui ce-ai rezolvat!
Buna, revin cu modelul si tipul instalatiei gpl: BRC FLY GAS FLYNG INJECTION, scrie pe calculator, ce ziceti se poate gasi undeva in tara tester pentru ea? Mentionez ca cei de la Buzau nu au vrut sa se bage, ei ar fi de parere sa schimb instalatia, cu toate ca nu au vazut-o si nici nu au facut o diagnoza sa vada ce e crapat sau dereglat la ea, si apoi sa tragem concluzii cu privire la inlocuirea ei. Asta e... Am facut si fotografii cu instalatia si calculatorul instalatiei, dar din pacate nu pot sau nu stiu sa le atasez aici. In privinta aprinderii si a senzorului de oxigen, am facut o diagnoza motorului si:
Erorile au fost urmatoarele:
1. P0130 A O2- SENZOR UPSTREAM TWC (R22)
2.P0171 PART TROTTLE SELF ADAPTATION AL LIMIT VALUE (A61)
3.P0300 B MISFIRING DAMAGE CIL.3; CIL4.
Tipul care a facut diagnoza nu prea se pricepe sa-mi spuna si ce inseamna codurile acelea de eroare, fapt cert este ca dupa resetarea lor, am mers ( numai pe benzina), cu un consum de 14% in oras si 6,8% - la viteze de pana in 100km/h - 9,5%- la viteze intre 100- 170 km/h , asta in afara orasului, deci la drumuri lungi ,distante de peste 200km.
Trebuie sa mai fac o diagnoza sa vad daca mai apar acele erori, asta deoarece cred ca instalatia de gaz a crapat sau s-a dereglat (neavand nimeni tester pentru modelul meu de instalatie gpl-BRC FLY) , si in acest caz , erorile date de functionarea pe gpl, sa fie memorate de calculatorul masinii, grupul de injectoare gpl,neavand un debit de gaz conform valorilor calculatorului masinii sa-mi dea peste cap si sondele lamda sau mai stiu eu ce traznai reprezinta codurile de eroare mentionate mai sus. Oricum daca ma poate ajuta cineva cu "TRADUCEREA CODURILOR", poate rezolvarea misterului cu consumul la CLK ar avea sorti de izbanda.
Ce va mai pot spune, este faptul ca nu are un demaraj spectaculos, parca ceva o infraneaza cand ii dau talpa, abia dupa 4000 rotatii/min se vede o schimbare cu vedere la acceleratia masinii. Mentionez ca are filtre aer , benzina schimbate. Tipul cu diagnoza mi-a spus ca ar putea fi catalizatorul infundat , stie careva cum pot verifica daca un catalizator mai functioneaza in parametri sau nu??? In speranta ca , DA,
Va multumesc anticipat.