Re: probleme la instalatia de gpl
Este tomaseto cu stag 200
You are not logged in. Please login or register.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Este tomaseto cu stag 200
Secventiala si o am montata de anul trecut in februarie
Buna ziua! Am o Kia Shuma cu motor de 1.8 16V. .....
Pai, daca va consuma cu 1lt-1,5lt mai mult ca pe benzina, dar la pret de jumatate....ce crezi? Merita? Daca vrei sa-ti faci calculul mai exact, intra pe lik-ul urmator, si vezi ca ai un " Calculator economii GPL": http://www.nordservice.ro/ . In ce priveste puterea, poti sta linistit. Daca se face autocalibrarea, dupa montajul instalatiei, copiaza exact ce este pe benzina si va merge la fel.
Secventiala si o am montata de anul trecut in februarie
La relanti cum se prezinta? Intreruperea o are numai in mers? Sau si la relanti?
Cred ca intrerupe si la relanti un pic
IAC-ul l-ai verificat? De cele mai multe ori, din cauza lui se mai intampla intreruperi, mai ales daca face si pe benzina (chiar daca sunt mai putin sesizabile).
Nu stiu care este iac-ul dar pe benzina nu face,si cred ca am si consum mare pe gaz 10%
Instalatiile Tomasetto sunt foarte bune si au un soft foarte evoluat. Dar, daca masina are unele probleme, prin autocalibrare acestea se preiau pe gaz. Daca, asa cum am spus, pe benzina nu sunt asa sesizabile, pe gaz se accentueaza. Daca am eliminat aprinderea, trebuie verificat IAC-ul si sonda lambda (la un service, daca tu nu sti care sunt), daca functioneaza in parametrii. Daca si dupa asta face in continuare, atunci poate fi o problema din electric: un contact imperfect, sau un fir dezizolat, care face uneori atingere. Nu mi-ai spus fisele, in ce stare sunt. Parca doar bujiile si bobina ziceai ca le-ai verificat.
Am avut probleme si anul trecut cu ea aici in belgia si cand am ajuns in tara am pus bujii pe gaz si am fost la atelier unde am montat-o,au zis ca merge bine dar acum am aceeasi problema cu bujiile de gaz.
fisele am pus noi
DECI NU STIE NIMENI EXACT CARE ESTE PROBLEMA?
...am aceeasi problema cu bujiile de gaz.
Intelege, Daniel, ca nu exista bujii "de gaz". Se pun bujii recomandate de producatorul masinii, normale, de benzina. Dar cele recomandate, nu cele care se potrivesc. In alta ordine de idei, sper ca nu ai pretentia sa-ti spuna cineva EXACT ce are masina, fara sa o vada. Nu putem decat, sa-ti spunem cauzele pentru care AR PUTEA sa faca asa. Pe de alta parte, nu mi-ai spus daca ai verificat motivele pe care ti le-am spus (IAC, sonda lambda, instalatie electrica ).
dupa ce am pus bujiile pentru gaz nu am mai avut probleme cam 3 luni si am fost li la service-ul de gaz unde am montat-o si au zis ca merge sonda lamda,IAC-ul daca este acela pentru relanti este curatat iar la instalatiea electrica nu este verificata.De intrerupt nu intrerupe contiinu.Cand ai pun bujii noi nu am probleme,dar dupa ce se incalzesc atunci incepe sa antrerupa cand accelerez si da rateu daca merg cu ea subturata.Un exemplu ar fi ca,cu bujiile normale daca merg dimineata nu intrerupe decat un pic cand se incalzeste mai tare motorul,iar pe zi daca e cald si merg prin orasi sa ajunga apa peste 60-70 grade intrerupe foarte rau.Pe bujiile pentru gpl scrie LPG4 LASER LINEA ngk.
buna ziua am si eu o problema cu o instalatie gpl pe carb,pana nu am obturat aerul aproape 95% nu imi statea masina pornita deloc,pornea si se oprea..dupa ce am obturat aerul imi merge dar imi consuma cam mult asa am observat,si degeaba reglez surubul de pe furtun deoarece nu se schimba nimica si la fel si ce l de pe vaporizator,asi vrea sa stiu suruburile de la multivalva cele 2 ,se regleaza si de acolo cumva debitul de gaz care viine la electrovalva si de acolo in carburator? daca se poate sa ma ajutati sa aflu de ce merge masina pornita numai daca obturez filtru de aer, si daca are aer mai putin si debitul de gaz e mai mic si consumu e mai mic??? va multumesc anticipat pt raspuns ,,sper ca am fost destul de explicit.
Ai obturat atat de mult aerul, pentru ca, probabil, mai trage aer fals pe undeva. Verifica bine pe la filtrul de aer , tubulatura care vine in carb. si pe la garnitura de sub carburator. Ca sa mearga rotund motorul, trebuie sa fie amestecul optim aer/gpl. Suruburile de la multivalva, opresc gpl-ul in butelie. Daca le inchizi, nu-ti mai ajunge gaz in electrovalva de la motor. Daca vei citi in topic-urile de pe acest forum, vei gasi modul cum se face reglajul optim pentru carburator. Debitul de gaz si cel de aer, nu le poti micsora prea mult, pentru ca, inafara de faptul ca masina nu va mai trage, aproape deloc, tot va consuma.
dupa ce am pus bujiile pentru gaz nu am mai avut probleme cam 3 luni ........ iar la instalatiea electrica nu este verificata........,dar dupa ce se incalzesc atunci incepe sa antrerupa cand accelerez si da rateu daca merg cu ea subturata.....
M-ai omorat cu bujiile de gaz: bujiile se pun cele recomandate de fabrica, pentru benzina. Iar daca ai ajuns sa-ti dea rateu, instalatia secventiala....atunci, cred ca trebuie refacuta calibrarea. Verifica si instalatia electrica, vezi cum stai si cu ea.
In urma cu ceva tip va intrebam dc se opreste masina la trecerea pe gpl la cald.cei care montase nu pusese timpul de trecere de cateva sec intre benzina si gaz ci 0 sec.
Mi am cumparat o interfata gpl de pe ocazii si am reglat singur trecerea la 40 grade a apei si timpul de 3 sec intre benzina-gpl.am facut o noua calibrare.am mai curatat clapeta de acceleratie.
Acum chiar ma bucur de adevarat de instalatie,cu toate ca lumea zice ca milano este turceasca(deci proasta) vreau sa spun ca merge super,aproape ca nu ti dai seama ca este pe GPL.
Va multumesc pt raspunsuri si topicul dumneavoastra care il urmaresc cu placere
Da, e foarte bine ca ai suprapus cu 3 sec timpii de trecere. Unii nu se gandesc ca trebuie sa se alimenteze cu ceva motorul pana ajunge gpl-ul in rampa de injectoare. Imi pare bine ca ai rezolvat. Te mai asteptam, nu neaparat cu probleme, doar sa ne spui impresii. Numai bine!
Da rateu doar daca o turez fortat,si ieri cand mai aveam 4-5 litri de gaz a inceput sa intrerupa foarte rau,am mers la peco si am facut plinul si nu mai intrerupe asa tare doar cand accelerez mai fortat atunci se simte mai rau,si mai am o nelamurire ,daca schimb bujiile si pun unele noi 40-50 km nu mai am probleme,apoi incepe iar sa intrerupa.
Multumesc Dl Administrator....a 2 zi dupa ce am postat pe forum problema,am mai reglat din nou gpl.am inchis aerul si mai tare si acuma imi merge rotund si chiar bine si la consum...asa prin oras cu 30 lei fac 100km prin oras aproximativ,eu zic ca e f bine si e undeva consumul cam la 9%/100km orash si la drum intins ar fi aproape pe 5/7%...la revedere
Ma bucur ca ai rezolvat domnul Cosmin. Numai bine!
Da rateu doar daca o turez fortat,.....
Doar daca o turezi fortat in viteza a doua, cand mergi cu ea un pic subturata, nu? Eu tot cred ca ai ceva pe aprindere. Hai sa facem o incercare: seara, cu motorul cald, deschide-i capota si uitate cu atentie la bobina si la fise. Vezi daca se vad mici scantei, sau daca se aud mici bazaituri. Rateuri si intreruperi in mers, mai ales dupa ce se incalzeste motorul, se intampla in situatia cand sunt probleme pe aprindere. Daca ar fi doar rateuri, am banui un amestec sarac, dar asa, cu intreruperile la cald, pare a fi tot bobina, sau fisele. Astept sa-mi spui rezultatul!
salut... am shi eo o problema dak m-ati putea ajuta va rog frumos ...
Am o DACIA 1410 L din '95 ... 1397cm pe benzina cu instalatie gpl clasica RENO FRANCI ... Porneshte direct pe gaz iar cand e cald afara dak merg mai mult cu ea ... shi vreau sa o pornesc imediat (sa zic cat stau la peco 5-10 min) nu mai imi porneshte ... dau la automat pana nu mai poate shi degeaba ... instalatia o am de prin 2003-2004 shi i-am facut doar o singura revizie ... ce ar trebui sa-i fac? ... multzumesc anticipat
Am facut testul aseara si nu se aude nimic,cred ca nu este de la aprindere.Se simte si la relanti dar nu continuu,turometrul sta la 1000 dar cand intrerupe se vede cum sa misca acul putin iar in mers trebuie sa o accelerez usor ca sa nu intrerupa asa rau.
...Am o DACIA 1410 L din '95 ... 1397cm pe benzina cu instalatie gpl clasica RENO FRANCI ... Porneshte direct pe gaz iar cand e cald afara dak merg mai mult cu ea ... shi vreau sa o pornesc imediat (sa zic cat stau la peco 5-10 min) nu mai imi porneshte ... dau la automat pana nu mai poate shi degeaba ...
Mai trebuie facuta o revizie cu schimbarea filtrului din electrovalva de gaz. Cu aceasta ocazie, verifica si bobina de la aceasta electrovalva.
GPL Forum - Nordservice → Instalatii GPL - Benzina → probleme la instalatia de gpl
Powered by PunBB, supported by Informer Technologies, Inc.
Currently installed 3 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.