NordService wrote:Zoli, simptomele astea se pare ca tot de la un injector care ramane deschis se intampla. Asta a fost si parerea mea initiala, dar m-ai derutat cu faptul ca ai spus ca a fost schimbata si rampa de injectoare. Dar daca zici ca nu porneste din prima cheie dupa aprox. 5 min, ne indica faptul ca gazul care ramane in rampa, se scurge in admisie si o inneaca. Daca pornesti imediat nu are timp sa se scurga complet (toata cantitatea), iar daca o lasi mai mult, se disperseaza si nu mai e nicio problema. Sper ca ai inteles ce-am vrut sa explic.
Va multumesc frumos. Tot la asa ceva s-au gandit si cei de la service cand au inlocuit rampa de injectoare.
Acum am depistat ca daca dupa oprire pe gaz, strangulez conducta de vacuum (vid), las aproximativ 5 minute, si imediat inainte de pornire desfac stangularea, porneste.
Deci parerea mea, ca prin interiorul reductorului gazul ajunge in compartimentul de vacuum, de aici in galeria de admisie, si astfel ineaca motorul.
O alta banuiala ar fi senzorul MAP, prin interiorul caruia iarasi poate sa intre gazul in vacuum, si de aici in galeria de admisie.
Ma intorc la service sa le zic ce am constatat si sa vad ce zic, daca schimba regulatorul complet, sau vreo membrana sau supapa din interiorul acestuia (prin care poate sa comunice gazul cu vacuumul) sau schimba senzorul MAP.
Va tin la curent daca aflu pana la urma care a fost cauza.