NordService wrote:
Instalatiile gpl pot determina aprinderea "CHECK"-ului in urmatoarele cazuri:
1- reglare incorecta a instalatiei gpl in anumite regimuri de turatie si sarcina;
2- functionare incorecta a emulatorului din centrala electronica a instalatiei gpl;
3- injector( sau injectoare) de gpl defect.
4- montaj incorect
Cei care fac reglajul (calibrarea), trebuie sa urmareasca aceste aspecte pe care vi le-am descris si sa incerce sa le elimine, altfel se limiteaza la a sterge eroarea( efectul) de fiecare data , neinlaturand si cauza
Buna ziua,
Am citit indicatiile dvs de mai sus si as dori sa va intreb daca erorile de mai jos se pot remedia dupa cum ati spus.
Am un Audi A4 2001, 1.8 benzina, 125 CP si am instalat un GPL Stag 4, in urma erorii am schimbat bujiile Bosch cu unele Beru si astazi iar a aparul "Check engine" Este drept ca in locasul bujiilor 1, 2 si 3 am gasit ulei de la motor-recomandare mecanic schimbare garnitura.
Va multumesc.
004.01 - Check Event memory
8 Malfunction detected
18010 P1602 035
Power supply terminal 30
Voltage too low
Intermittent
17645 P1237 035
Cylinder 1 Fuel Injector -N30-
Open circuit
Intermittent
16684 P0300 035
Random/Multiple Cylinder
Misfire Detected
Intermittent
16685 P0301 035
Cyl.1
Misfire Detected
Intermittent
17647 P1239 035
Cylinder 3 Fuel Injector -N32-
Open circuit
Intermittent
17648 P1240 035
Cylinder 4 Fuel Injector -N33-
Open circuit
Intermittent
17646 P1238 035
Cylinder 2 Fuel Injector -N31
Open circuit
Intermittent
17536 P1128 035
Bank1, mixture adaptation (mult)
System too lean
Intermittent