226

Re: probleme la instalatia de gpl

mironlucian wrote:

....Deci balbaiala dureaza cca. 1 minut si apare doar la pornirea la rece pe benzina.
Daca resetez ecu masinii, prima pornire la rece a masinii este ok, urmatoarele porniri la rece sunt tot mai rele.

In situatia asta, probabil ca unul sau mai multe injectoare de la rampa de gpl, nu etanseaza cum trebuie, si, atunci cand masina sta mai mult oprita (de ex. peste noapte), gazul care ramane in rampa si pe furtun, se scurge in motor si dimineata, la prima pornire o inneaca. Deaia are "balbaiala" aia. In cursul zilei, cand opririle sunt de durata mai scurta, nu are timp sa se acumuleze prea mult gaz.  Trebuie sa te duci cu ea la un service sa verifice etanseitatea rampei de injectoare. Astept vesti!

227

Re: probleme la instalatia de gpl

Catalin wrote:

Salut.Am si eu o problema cu o instalatie tomaseto cu stag 300.O am montata de 3 ani si 70000km pe un peugeot 206 1.4 75cp.Nu am avut nicio problema cu ea pana acum 3 sapt cand am facut revizia, schimbat distributie si bujii....

Buna Catalin! Problema la tine s-ar putea sa fie mai complicata. Dupa cum spui ca isi pierde setarile, banuiesc ca, ori pe circuitul instalatiei electrice care vine la calculator se produce o masa, ceva un scurt, ori, mai rau, calculator ars. Faptul ca a ars siguranta, ma face sa sper ca totusi face masa undeva. Ma interesez de un service la care sa te duci, si-ti comunic. Trimite-mi o adresa de mail pe care sa comunicam.

228

Re: probleme la instalatia de gpl

eddie1990 wrote:

Buna ziua ! Am si eu instalatie GPL BRC SECVENTIALA pe Daewoo Nubira 2, problema e ca trece automat de pe gaz pe benzina, a facut mult timp asa pana nu a mai vrut sa treaca deloc pe gaz, am fost la un service si au dedus ca un senzor montat langa cele 4 injectoare de gaz e stricat l-au schimbat, apoi dupa nici 10 mii  km aceleasi simptome, senzor acela observ ca este de temperatura si de presiune, pot face bypass sa creada ca are presiune maxima cum a facut si Cristi33  ?

Atasez poze cu mufa si senzorul, imi puteti explica care fire trebuiesc legate ? Firele sunt Rosu, Negru, Alb, Verde
Am observat ca la Cristi33 nu a mai fost nici o problema.

http://www.mediafire.com/?h955147gsc78q67

Salut de cand m-au ajutat cei de la NordService am ramas fidel si citesc mereu ce se mai intampala si ce probleme mai apar la instalatiile GPL...asteapta sa-ti dea un sfat referitor la problema ta.....da, intradevar multumita lor si azi merg fara probleme de cand am unit cele doua fire....singurul dezavantaj (daca pot sa zic asa) pe mine nu ma deranjeaza este ca trecerea de pe gaz pe benzina nu se mai face automat...doar manual.Bafta si sper sa rezolvi problema cat mai curand

229

Re: probleme la instalatia de gpl

Cristi33 wrote:
eddie1990 wrote:

Buna ziua ! Am si eu instalatie GPL BRC SECVENTIALA pe Daewoo Nubira 2, problema e ca trece automat de pe gaz pe benzina, a facut mult timp asa pana nu a mai vrut sa treaca deloc pe gaz, am fost la un service si au dedus ca un senzor montat langa cele 4 injectoare de gaz e stricat l-au schimbat, apoi dupa nici 10 mii  km aceleasi simptome, senzor acela observ ca este de temperatura si de presiune, pot face bypass sa creada ca are presiune maxima cum a facut si Cristi33  ?

Atasez poze cu mufa si senzorul, imi puteti explica care fire trebuiesc legate ? Firele sunt Rosu, Negru, Alb, Verde
Am observat ca la Cristi33 nu a mai fost nici o problema.

http://www.mediafire.com/?h955147gsc78q67

Salut de cand m-au ajutat cei de la NordService am ramas fidel si citesc mereu ce se mai intampala si ce probleme mai apar la instalatiile GPL...asteapta sa-ti dea un sfat referitor la problema ta.....da, intradevar multumita lor si azi merg fara probleme de cand am unit cele doua fire....singurul dezavantaj (daca pot sa zic asa) pe mine nu ma deranjeaza este ca trecerea de pe gaz pe benzina nu se mai face automat...doar manual.Bafta si sper sa rezolvi problema cat mai curand

M-au ajutat si am legat si eu firele si ca tine singurul "dezavantaj " ca nu trece automat daca se termina gazul (dar nu o las chiar la limita sa se termine).

230 (edited by johnox 2010-11-13 23:16:14)

Re: probleme la instalatia de gpl

sper sa imi raspunda si mie Adminul.
Daca mi se rezolva problema, cei de la NordS  sunt cei mai tari....deocamdata ma distruge consumul.ma costa cam aceeiasi bani ca pe benzina. sad
am alimentat cu 30 ron, (12 litrii si ceva) si am apucat doar 60 km sa merg.

231

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

.....La analizorul de gaze, valoarea lambda (cred)....imi iesea 0,98-turata, si 1,12 la ralanti....

Valorile astea la sonda lambda ne indica presiune scazuta in reductor in regim de relanti, ceea ce duce la amestec sarac. Ce trebuie sa mai stiu este: admisia gazului se face prin mixer sau stut. Daca e mixer, ce model este?  O alta cauza ar mai putea fi reductorul: nu regleaza corect presiunea.

232 (edited by johnox 2010-11-14 21:39:36)

Re: probleme la instalatia de gpl

iti multumesc pt raspunsul acordat.
1)- admisia se facea prin mixer pozitionat intre corpul superior si cel inferior al carburatorului (mono-motronic)-ca la dacia.
Am scris se facea, deoarece, o`ringul cu gaurelele a fost dat jos de un baiat de la service si a ramas doar orificiul de intare deoarece injectoul era fff apropiat de difuzor si nu prea intra aer.- eficienta fff scazuta atat pe benzina cat si pe gpl.
intrebare: Am vazut un opel-vectra cu admisie identica cu a mea, si are difuzor ca la cielo, pe admisia de aer, clapeta de acceleratie fiind destul de departe, si are un consum de 10-11% gaz. Nu se poate face ceva de genul asta si la mine?
2) Pe masina s-a pus un vaporizator Milano, - clasic, iar acum tin sa precizez cas este al 4- lea, deoarece au fost schimbate pt. diverse defecte: gen...nu inchidea gazul la electrovalva, sau apa in gaz, mi s-a dat si un Voltran, dar pana la urma acum am tot una Milano, care se pare chiar ca functioneaza ok, luand in seama pornirea mai mult decat satisfacatoare la cald. Vaporizatorul actual nu cred ca are mai mult de 500km.
Acum, sincer am facut nenumarate drumuri pe la service, oamenii super ok, dar sper sa scap si eu o data for all de reglajele astea. Tin ca la anul sa plec in alta tara sa iau masina cu mine, si nu as vrea sa intampin alte probleme. Garantia expira prin mai.
Tin sa precizez ca am avut NUMAI PROBLEME de cand am pus masina pe GPL. Sper ca cu ajutorul tau, sa intru si eu in normalitate macar cu consumul...un consum de 12l% mi s`ar pare ok in oras. 
Multumesc inca o data.

233

Re: probleme la instalatia de gpl

johnox wrote:

.... Am vazut un opel-vectra cu admisie identica cu a mea, si are difuzor ca la cielo, pe admisia de aer, clapeta de acceleratie fiind destul de departe, si are un consum de 10-11% gaz. Nu se poate face ceva de genul asta si la mine?....

Tocmai de aceea te-am intrebat, pentru ca am vazut la celelalte masini pe care le-am reglat noi, ca un mixer de cielo se adapteaza mult mai bine, dar montat in admisie . Si cu stiut ar merge, dar trebuie calculata distanta pana la injector, sa fie optima, altfel face probleme. Dar am uitat sa te intreb: cu aprinderea cum stai? Probleme la aprindere (in special bujii) afecteaza serios consumul.
Imi pare rau ca ai atatea probleme, dar iti admir rabdarea de care dai dovada ca sa le rezolvi!

234

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
mironlucian wrote:

....Deci balbaiala dureaza cca. 1 minut si apare doar la pornirea la rece pe benzina.
Daca resetez ecu masinii, prima pornire la rece a masinii este ok, urmatoarele porniri la rece sunt tot mai rele.

In situatia asta, probabil ca unul sau mai multe injectoare de la rampa de gpl, nu etanseaza cum trebuie, si, atunci cand masina sta mai mult oprita (de ex. peste noapte), gazul care ramane in rampa si pe furtun, se scurge in motor si dimineata, la prima pornire o inneaca. Deaia are "balbaiala" aia. In cursul zilei, cand opririle sunt de durata mai scurta, nu are timp sa se acumuleze prea mult gaz.  Trebuie sa te duci cu ea la un service sa verifice etanseitatea rampei de injectoare. Astept vesti!

Am pornit masina, a trecut pe gaz a functionat putin pe gaz, pe urma am demontat furtunul prin care se alimenteaza rampa de injectoare. Sa vedem cum porneste la dimineata.
Intre timp am auzit inca o teorie: Motoarele mai noi au ecu adaptive, adica, in momentul in care se comuta pe gaz semnalul de la sonda lambda se intrerupe, ecu benzina memoreaza aceasta valoare, valoare cu care va porni data viitoare. Dar, dimineata motorul este rece iar valoarea lambdei corespunde unui motor cald si de aici ar rezulta pornirea balbaita.

235

Re: probleme la instalatia de gpl

A pornit ca naiba, cu rateuri, s-a oprit de doua ori asa rau s-a balbait.
Alta e problema, trebuie sa fie ceva electronic, altfel nu ar porni frumos dupa ce deconectez bateria timp de cca 1 ora.

236

Re: probleme la instalatia de gpl

mironlucian wrote:

A pornit ca naiba, cu rateuri, s-a oprit de doua ori asa rau s-a balbait.
Alta e problema, trebuie sa fie ceva electronic, altfel nu ar porni frumos dupa ce deconectez bateria timp de cca 1 ora.

Nu crezi ca ar fi mai bine sa apelezi la un service? DIn ce oras esti?

Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !!!
http://postimage.org/image/1y73gmthg/

237

Re: probleme la instalatia de gpl

Valyd11 wrote:
mironlucian wrote:

A pornit ca naiba, cu rateuri, s-a oprit de doua ori asa rau s-a balbait.
Alta e problema, trebuie sa fie ceva electronic, altfel nu ar porni frumos dupa ce deconectez bateria timp de cca 1 ora.

Nu crezi ca ar fi mai bine sa apelezi la un service? DIn ce oras esti?

am apelat la mai multe service-uri. oradea

238

Re: probleme la instalatia de gpl

pei am luat si asta in seama: oricum, consumul de benzina la motorul meu e normal de 10% in oras, si eu chiar atat scot, si mai putin chiar pe timp de vara.
Am inlocuit: - bujii- NGK- cod dat de producator BUR6ET
- fise bujii- Beru- cele mai bune. (masurata rezistenta = dicatat de producator
- capac delcou- Beru are cateva luni
- rotor distribuitor (lulea)- luata cu capacul de delcou
-bobina de inductie Beru- achizitionata vara asta.
DEci cam toata instalatia de aprindere este proaspat inlocuita.
dand mi-au dat jos oringul de metal cu gaurele din difuzor, nu s-a mai pus silicon pe difuzor, si ca in eventualitatea sa nu traga aer fals, am curatat vechiul silicon si am adaugat un strat nou .
Astept raspuns.
sunt dispus sa incerc orice alta interventie la difuzor.
merci

239 (edited by Valyd11 2010-11-16 21:45:38)

Re: probleme la instalatia de gpl

mironlucian wrote:
Valyd11 wrote:
mironlucian wrote:

A pornit ca naiba, cu rateuri, s-a oprit de doua ori asa rau s-a balbait.
Alta e problema, trebuie sa fie ceva electronic, altfel nu ar porni frumos dupa ce deconectez bateria timp de cca 1 ora.

Nu crezi ca ar fi mai bine sa apelezi la un service? DIn ce oras esti?

am apelat la mai multe service-uri. oradea

Cei care aduc instalatiie OMVL in Romania sunt S.C. RO GRUP INTERNATIONAL S.R.L, dar e mai dificil sa ajungi la ei pentru ca au sediul in Pitesti. Poti incerca sa suni la ei si sa ii intrebi daca distribuie acest tip de instalatii la vreun montator din apropierea ta. http://www.gpl-auto.ro este site-ul lor.

Nume societate: GASEQUIP IMPEX SRL
Adresa: STR. CLUJULUI NR. 118, ORADEA, JUDETUL BIHOR
Telefon: 0259410925
La astia ai fost? Ei cumpara de la Ro Grup, ar putea sa te ajute

Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !!!
http://postimage.org/image/1y73gmthg/

240

Re: probleme la instalatia de gpl

chiar ei mi-au montat-o

241

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua, abia acum v-am descoperit si eu. Bineinteles, cautand un raspuns la problema mea ...:)

Ei bine, am un BMW, 2800 cmc, pe care este montata o instalatie clasica de gaz BRC.

N-am avut probleme cu ea pana de curand cand a inceput sa faca ceva figuri. Se opreste la relanti, de regula cand am ceva consumatori porniti. De ex., in intersectie, cand calc frana si dau semnal. Sau cand dau inapoi (se aprind lampile de mers inapoi). Radioul - nici nu-l mai deschid. Figurile astea le face numai cand merg pe gaz, pe benzina merge parfum.

Ce este mai curios este faptul ca nu se opreste mereu ci numai cand vrea ea. Cateodata merge atat de frumos incat se simte chiar si daca "sufli" pe acceleratie. Cateodata in schimb, merge ca o Dacie cu jigloarele infundate.

Am curatat fitrul de la electrovalva (era full), am desfacut si reductorul si l-am curatat cu atentie, ba chiar am mai marit putin debitul de pe furtunul din admisie dar problema persista.

Care sa fie cauza ? Si ca o intrebare aditionala, cum se face reglajul la debit ?

242

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna ziua in Drobeta Turnu Severin cand va pot gasi la service?Va multumesc

243

Re: probleme la instalatia de gpl

Revin....
Am realizat ca de la un timp de vreme, dimineatza cand pornesc masina,  merge fffff urat un timp pana se mai incalzeste si o trec pe gpl. M-am uitat la bujii si sunt NEGRE NEGRE NEGRE afumate, dar uscate.
Man WTF?  de cand mi-am pus obturatorul pe admisia de aer, cred ca dimineatza fiind frig, ECM adauga mai mult combustibil raportat la aerul care venea in mod NORMAL din filtrul de aer.
M-am dus totusi pana la Nord Service si am explicat baietilor ca am eroare aia si ca imi afuma bujiile...etc.
Mi-au mai strans putin decat de robinetul din furtun, in vaporizator nu au umblat deloc. Le-am zis  de eroarea aia, etc...zicandu`mi ca daca mai apare sa mai trec pe la ei...
MAN...intreb si eu....SE POATE REZOLVA PROBLEMA ASTA VREO`DATA?
Tin sa cred ca ma cam caiesc ca am ales GPL. Cu consumul care il am pe gaz, numai si numai probleme..
Tin sa reamintesc, baietii de la service saritori, jos palaria, dar,....efectiv nu mai pot...si mai am o jumate de an  garantie.

244

Re: probleme la instalatia de gpl

NordService wrote:
mironlucian wrote:

....Deci balbaiala dureaza cca. 1 minut si apare doar la pornirea la rece pe benzina.
Daca resetez ecu masinii, prima pornire la rece a masinii este ok, urmatoarele porniri la rece sunt tot mai rele.

In situatia asta, ...e. Astept vesti!

REZOLVAREA problemei ”balbaiala motor, doar la pornirea la rece”. Sim
Chiar daca s-a efectuat ”autocalibrare” nu a fost suficient si au  trebuit corelati manual timpii de injectie gaz cu cei de injectie benzina, adica sa fie cat mai apropiati ca valoare. Erau asa: benzina 2,4...... gaz 3,3 cam asa ceva sau invers.
Acum porneste ”bibelou”. Si cand ma gandesc ca am avut propuneri de schimbat ecu, sonde etc.
Sper sa mai ajute pe cineva aceasta solutie.

245

Re: probleme la instalatia de gpl

Buna seara! As avea si eu o nelamurire cu instalatia mea gpl,adica,de un timp incoace motorul tremura de parca merge in trei cilindrii,tremura si cand rece si cand ii cald.De tras trage bine si nu are intreruperi.Relantiul ii pe la 950 de ture.Am un Mercedes w124 din 1989,si instalatia ii clasica cu " plaman".Cand trec pe benzina motorul merge bine si nu mai tremura.Ati putea da niste idei ce as putea verifica.Va multumesc.

246

Re: probleme la instalatia de gpl

mironlucian wrote:
NordService wrote:
mironlucian wrote:

....Deci balbaiala dureaza cca. 1 minut si apare doar la pornirea la rece pe benzina.
Daca resetez ecu masinii, prima pornire la rece a masinii este ok, urmatoarele porniri la rece sunt tot mai rele.

In situatia asta, ...e. Astept vesti!

REZOLVAREA problemei ”balbaiala motor, doar la pornirea la rece”. Sim
Chiar daca s-a efectuat ”autocalibrare” nu a fost suficient si au  trebuit corelati manual timpii de injectie gaz cu cei de injectie benzina, adica sa fie cat mai apropiati ca valoare. Erau asa: benzina 2,4...... gaz 3,3 cam asa ceva sau invers.
Acum porneste ”bibelou”. Si cand ma gandesc ca am avut propuneri de schimbat ecu, sonde etc.
Sper sa mai ajute pe cineva aceasta solutie.

benzina 3,4 si gaz 2,5 asa erau inainte de a-i corela. Acum si benzina si gaz 3,4. Am mai redus si temperatura lichid racire la 20 grade si intervalul de timp pana comuta la 10 sec. Pana acum merge perfect.

247

Re: probleme la instalatia de gpl

ultimul consum: 24%  mers numai in oras...

248

Re: probleme la instalatia de gpl

NMG wrote:

....am un BMW, 2800 cmc, pe care este montata o instalatie clasica de gaz BRC. ....

Scuze pentru intarzierea raspunsului, dar daca te mai ajuta cu ceva, iti recomand sa verifici instalatia electrica: sa nu ai vreun fir dezizolat care face uneori masa pe undeva. Ar mai fi de vina si reductorul (plamanul): daca membranele s-au uzat si nu mai regleaza presiunea cum trebuie. Cati km ai cu instalatia de cand ai montat-o? Da-mi de stire ce rezolvi si inca o data : SCUZE!!!!

249

Re: probleme la instalatia de gpl

paul 230e wrote:

....de un timp incoace motorul tremura de parca merge in trei cilindrii,tremura si cand rece si cand ii cald.De tras trage bine si nu are intreruperi.....

Incearca sa-i reglezi presiunea din surubul de reglaj de pe reductor (plaman). Cu motorul pornit, la relanti, rotesti de surub usor, pana se stabilizeaza. Spune-mi ce rezolvi!

250

Re: probleme la instalatia de gpl

draga Adminule,\
La postul 233..scris de tine.....pot sa intreb daca se poate face o adaptare gen CIELO
astept raspuns...
repet ca am consum de 24%